Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

poniedziałek, 23 stycznia 2012

WYWIAD Z SOBOTY!!

Hej.:)
Dzisiaj WYWIAD :))

tekst-Alicee.:*
tekst-Kyla
# pytanie
~ odpowiedz
- komentarz


#Jak prowadzi Ci się TEGO blooga.?
~Prowadzi się EXTRA,ale najlepsze,że z Tobą ;)
-Miło mi to czytać;)

#Masz pomysły na notki.?
~Zawsze się jakiś znajdzie. A czasami po prostu zachciewa :D
- Haha..

#Podoba Ci sie wygląd bloga.?
~Jasne! Od kiedy go zmieniłaś jest jeszcze piękniejszy *u*!
-Zaraz Cię walnę!!



#Jakiego aktora z H.o.A najbardziej lubisz?
~Hmm.. Każdego po trochu. Najbardziej Nathalię, Brada, Anę.:D
- Ahaa....a ja brada niee.... :D

#Co najbardziej ci się podoba w 2 serii?
~HaH.
 -Nina się lepiej ubiera :)
 -Fabian..Cóż.. On zawsze będzie super.:)
 -Amber.. Zmienk swój styl, ale na szczęście tylko trochę:)
 - Alfie..Aaa! Za któtkie włosy!!
 -Patricia. Ona się nie zmienia.:))
 -Jerome. Tak jak Patricia. Nie zmienia się.
 - Mara..Oooo..  Fantastycznie wygląda z takimi włosami..:))
 - Mick zmienił się na lepsze.
 - Joy.. Za mało było jej w 1 sezonie. Ale wygląda dobrze.
 - Victor, Trudy, E. Sweet, D. Andrews, J. Winkler, i inni- nic dodać, nic ując :P
 - Chyba wszyscy..Uff. Koniec.
- Dla mnie Joy to...nie wypowiem się,wszystko psuje -.-

#Szalejesz za Bradem Kavanaghem xd?
~ Lol. Ma super muzykę, jest przystojny.. Coż, nie powinnam zdradzać moich Tajemnic..:))
- Słodkie tajemnice Alicee..xD



#A Ty szalejesz nadal za Alexem.?
~Przeszło mi..teraz bardziej za Burkley... xD
- Uuuuu..

#Skąd dowiedziałaś się o HoA.? (ja wiem:D)
~Jak to skąd? Od cb! Były wakacje,u mojego wujka w Gdyni,zadzwoniłaś mi, że mam obejżeć "Tajemnice domu Anubisa" i wybrać kogo najbardziej lubię ;)
Najbardziej Amber..i tak się to stało ^.^
- No wiem...:D

#Czy Victor jest według Ciebie przystojny xDee.:))
~Że co?!? Victor? To raczej połączenie pająka z ośmiornicą...i to cuchnącą..xD
- hahahahahahahahaha.!


# Jakie cechy (pozytywne) ma Victor? Muszą  być przynajmniej 4...:D
~wow.! Po*****o Cie.? Sorry za przekleństwo ale.. Inaczej nie da się tego opisać..!
- da się,da się! A to,że ma taki bisty beret na czaszce? I ta bródka...xD (oczywiście to żart,ale dla ALICE PRAWDA)

# Co najbardziej lubisz w Jeromie?
~Jest zabawny.!! :))
- i uroczy,co?

# Odważyłabyś się pocałować Brada w miejscu publicznym w Los Angeles?
~Zabiję Cię.! Hm.. przysięgam.! Ale coż.. W miejscu publicznym-NIE, w LA-NIE.. Nie odważyłabym się!! Chociaż....
-A ja tak,ale nie Brada!! Pocałowała i...uciekła! xD


Nasze odpowiedzi są zabawne, i baardzo denerwujące.
HoA.

3 komentarze:

  1. Masz wujka w Gdyni, Kyla? Ja mieszkam tam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alicee - mam pytanie, czy gdy mam niepełne 12 lat (bo dopiero w październiku kończę) mogę wziąć udział w konkursie? Bo mam coś już w zanadrzu... I czy mogłabyś zerkać na mojego bloga na blogspot?
    Z góry dzięki
    Torcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. :)
    Kyla ma wujka w Gdyni :D
    A jasne że możesz brać udział w konkursie!!
    Zerkam na Twojego Bloga..;P
    Alicee.:*

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy