Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

wtorek, 24 stycznia 2012

ACTA+podsumowanie miesiąca TEGO blooga :D

Heej.;/
Dla mnie wtorek ciężki..Jak zwykle.


Przez to głupie ACTA zapomniałam o miesiącu tego bloga!!
22 grudnia dodałam 1 post. Pamiętam to ja nic..
dziś jest 24..ZAPOMNIAŁAM =(  WSTYD!


ACTA:

Tusk w sprawie ACTA: nie ustąpimy wobec szantażu

dzisiaj, 15:51 TSz PAPOnet
Donald Tusk, fot. Iza Procyk-Lewandowska/Onet.pl
Donald Tusk, fot. Iza Procyk-Lewandowska/Onet.pl
fot. Iza Procyk-Lewandowska
- Jeśli pojawią się wątpliwości ws. ACTA, to będziemy je rozwiązywać według prawa krajowego - zapewnił na konferencji prasowej Donald Tusk. Premier podkreślił, że nieprawdą jest, że na temat tej umowy procedowano w tajemnicy. - Nikt spoza granic Polski nie będzie nam dyktował, jak mamy postępować w polityce międzynarodowej. Wobec szantażu nie ustąpimy w żadnym przypadku - ostrzegł, dodając, że intencją jego rządu nie jest ograniczanie wolności słowa.

- Polska nie jest jedynym państwem, które jest narażone na tego typu przedsięwzięcia, czasem brutalne - mówił premier o ostatnich atakach hakerskich.
- Chcę sprostować fałszywe wyobrażenia, mity i kłamstwa na temat ACTA - mówił Tusk.
- Cała procedura przygotowania, trwająca od lat, była jawna, podobnie jak w każdym innym tego typu przypadku - odpowiadał na zarzut, że nad umową ACTA procedowano w tajemnicy.
Tusk mówił, że odbyły się konsultacje międzyresortowe, debatowano na ten temat z kilkudziesięcioma organizacjami zajmującymi się prawami autorskimi, na poziomie parlamentu krajowego. - Sam tryb procedowania był przedmiotem burzliwej debaty w Parlamencie Europejskim - dodał.

=(

Wyniki ankiety:

Od przyjaciółki/przyjaciela.
  0 (0%)
Z BRAVO.
  30 (73%)
 
Z innego bloga.
  6 (14%)
 
Inne.
  5 (12%)
 




WOW!! to BRAVO dużo mi dało :))

Spójrzmy na statystyki..

ILE RAZY ODWIEDZONO TĄ STRONĘ.? (CAŁY CZAS.:*)

Sparkline 1863







Obserwatorzy :
Członkowie (7)




:))

Postów: 44

Komentarzy: ok. 40

Zrobiłam takie podsumowanko..

KONKURS.!

Uwaga.!
Przypominam o konkursie na nagłówek.!
zasady:
-masz 12 lat,
-masz talent,
-interesujesz się HoA ;P,
-znasz mój e-mail.
Wyślij gotowy nagłówek na mój e-mail:D


Alicee.;* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy