Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

czwartek, 26 stycznia 2012

ACTA+Zawieszam..:(

Heej. 
Chciałam napisać koło 12.. Ale nauczycielka zorientowała sie że włączam komórkę i mi oddała po lekcji.. A miałam Wi-Fi..;(

ACTA zostało podpisane w Tokio baaaardzo wcześnie rano.. "Za naszymi poduszkami" :P

Jak po tytule widać "Zawieszam..:("
Bardzo mi przykro, ale nie mam tematów na notki, a Kyla wcale się nie odzywa.. Przynajmniej moja kuzynka mogłaby mnie wspierać!!
No cóż.. Nikt nie przysyła mi pomysłów.. :(

Jeżeli jednak KTOKOLWIEK ma JAKIEKOLWIEK zdjęcia, pomysły (np. na scenariusze) i wgl.. PISZCIE!!
Obojętnie: w komentarzu lub na e-mail (alice.s@spoko.pl) 

Do Kyli:
ZMIENIAM HASŁO I NIGDY NIE NAPISZESZ TUTAJ POSTA!!
WIESZ, ŻE CIĘ BARDZO LUBIĘ, JESTEŚMY PRZYJACIÓŁKAMI, ALE W SPRAWIE BLOGA NIE CHCĘ RYZYKOWAĆ...

Proszę o motywację.
5komentarzy (POZYTYWNYCH, Z MOTYWACJĄ DO PROWADZENIA BLOGA) i piszę dalej..

Alicee.;*

PS. kilka gifów:







2 komentarze:

  1. Proszę, pisz dalej, jak ty zawiesisz to ja też, jesteś moją weną... Taki może być? To jeszcze tylko 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. proszę Cię nie zawieszaj..Bardzo podoba mi się twój blog:)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy