Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

poniedziałek, 2 stycznia 2012

Konkurs na współwłaściciela!-zakończony. INNE.:)

Heej.:)
Mam dzisiaj wyjątkowo dobry humor.:))
Dostałam 4  z MATMY-CUD NAD CUDAMI :DD
5 z Anglika, 5 z Geografii :D
Okii.Odchodząc od mojego tematu..
Zmieniłam wygląd bloga. Podoba Wam się.?
Nadal nie dostałam wiadomości od cupofilusion. CO Z MOIM NAGŁÓWKIEM??
MAM NOWEGO WSPÓŁWŁAŚCICIELA:DD
Dłuuuugo się wahałam..
Okazało się, że wygraną jest..osoba, która przesłała mi GENIALNE "CV"^.^
Mnóstwo pomysłów na notki, dużo czasu przy kompie, zaufałam jej..
Nie zdradzi hasła, nie będzie kopiowała..OD NIKOGO(chyba że wyrazi na to zgodę, tak jak ja to robię:D)
Tą osobą jest..jak się okazało..MOJA KUZYNKA! :D Jej imię to Klaudia. NIGDY nie prowadziła bloga, zupełnie jak ja..więc nie oczekujcie od Nas..Bóg wie czego..!

inne osoby (Nina:* i oleczka123) też bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły :D

Dziękuję za AŻ dwa komentarze pod scenariuszem :)
Jeszcze dziś dodam Scenariusz cz.2 :DD

Wiecie..Jednak założenie TeGo bloga było NAJLEPSZĄ rzeczą, którą KIEDYKOLWIEK zrobiłam..;*

Do Kyli.
Pierwszą notkę dodasz jutro (3.01).Kolejną w moje urodziny (4.01)..
A z resztą.. Napiszę Ci maila :)

Kocham Was.Moich czytelników.:)
Miłego pobytu w szkole..:)
Ja niedawno wróciłam :)
Alicee.;)

1 komentarz:

  1. Ale swietnie ze dzis scenariusz : D ! < zaciesza xd > . Nie moge sie doczekac o.O ! < 3
    Kajcia *.*

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy