Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

poniedziałek, 2 stycznia 2012

Scenariusz cz.2

Scenariusz cz.2 :D

<pojawia się kobieta-duch>
D(uch): Oddaj.!
N:Co?
D:To co powinno być teraz w moich rękach! (wyciąga ręce)
N:Ale co?!
D:To czego swoimi czasy było moje, a teraz mnie wypuściliście, więc oczekuję od was, że macie to czego chcę.
N:Fabian, proszę idź. Poradzę sobie.
F:Ale Nino..
D:Nie zrozumiałeś?!
F:(odchodzi)
N:Kim jesteś!!??
D:A nie widzisz?
N:Ty nie żyjesz, prawda?
D:(znika)
N(wraca do domu)

T:Nino, gwiazdko.. Już zaczęli jeść.
N:Przepraszam Trudy..(patrzy na nowego chłopaka) A Ty jesteś..
E:Eddie.Miło mi.
N:Jestem Nina. Skąd jesteś?
E:Ze Stanów.
N:Ja też!! (uśmiecha się)(siada koło Fabiana)
F: I?
N:Potem.
E:Co potem?
F:Yyy.Pouczymy się.
E:Mogę z wami?
N:Tak jasne.
M:Ale test jest za tydzień.
N:taa. Ale my chcemy być przygotowani.
F:Noo.
J:Kujoni.
A:Ej! Wcale nie.
J:Jasne.
< w pokoju niny i amber> (Nina przysypia)
GS(glos Sary):Nino.
N;Sara?
GS:Uciekaj! Kryj go! Ona nie może go zdobyć! gDY  Zapadnie zmrok, usłysz głos!!!
N: Co to znaczy?
GS:Musisz sama do tego dojść kochanie.. Tyle tylko wiem..(znika)
N:(budzi się) SARO!!
E:Co? Jaka Sara?
N:Nic, tylko ćwiczę rolę..
E:(podchodzi do Niny, przytula ją) Nino, może masz ochotę..Iść do kina?
N:Urocze ale..
<wchodzi Fabian>
F:CO TO?
N:Mam chłopaka
E:Kogo ?
N:Fabiana.
E:(wychodzi trzaskając drzwiami)
F: To chyba nie chciał się uczyć (śmieje się)
N: No więc.. Jak poszedłeś ten duch czy coś..Nie mówił nic konkretnego,ale za to Sara mi się śniła i mówiła coś w stylu jakiejś wskazówki..
F: Dokładniej?
N:Yyyy..Nie pamiętam.CZEKAJ! Gdy zapadnie zmrok, usłysz głos. Czy jakoś tak.
F:Możliwe, że to wskazówka.
N:Gdzie wszyscy się są?
F:Sprzątają po imprezie.
N:Zapomniałam.
<wchodzi Mick i Mara>
F: W samą porę.
N: Co masz na myśli?
F:Spotkanie Sibuny.
______________________________________________________________________________

Komentujcie.
Alicee.;)

2 komentarze:

  1. suuper scenariusz jak ja kocham Fabinę!Kocham hoa chce drugi sezon!

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko, super scenariusz ; D ! Mam nadzieje ze jtr dodasz kolejny bo ja nie wytrzymam ; ) ! Anonimku : wiadomo Fabina 4 - ever < 3 !
    Kajcia *.*

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy