Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

piątek, 27 stycznia 2012

Zostaję.;))+ Scenariusz cz.6

Heej.
Zostaję.. DWA miłe komentarze, NOWY nagłówek..
Aż wniebowzięta..:P
Miałam dzisiaj konkurs..Co z tego, że nie przeszłam.?
Liczą się wspomnienia, które zostały.. i 6 :P


Niestety nagłówek jest lekko przycięty, ale niech zostanie.. Jest zaje*isty!!
Dzięki Torci (Wiki). :)) 
<3





Cudo przez duże C                     (     Cudo               )




Nie będę pisała o ACTA!! (tradycja;P)


Kilka fotek:


Pamiętacie to zdjęcie.?-Kyla mówiła, że to makaron.. Nie byłabym taka pewna..





...Tak naprawdę to była marchewka!
3 wiadra.. To wyglądało tak..




Smacznego!!




Angielska Wikipedia:



 PolandNickelodeon11 June 201113 March 2012


Ale na facebook`u NICK potwierdził, ze na maj..


Chciałabym marzec..
Będzie maj..
Tak myślę. NiCk by nie kłamał..(?)




Scenariusz:


F: Tak, ale jak Twój stan się polepszy to wszystko Ci opowiem..
N:Ale ja się dobrze czuję!!
F: ??
T: Gwiazdko..Zalecam tydzień odpoczynku..Te tabletki 3 razy dziennie.
N: Dzięki Trudy..
F:Trudy..I wszyscy.. Chciałem z Niną porozmawiać..Czy moglibyście.?
T:aaaa.. (wszyscy wychodzą)
F:Nino...
N:Fabian..Wiem że Ty i Joy jesteście parą i nie wmawiaj mi..
F:Nie! Ja kocham Ciebie! 
J: (wbiega) Co tu się dzieje? Fabiana słychać w pralni!!
P:(wchodzi) Ty w pralni..? Nie mów że prałeś bo spadnę z krzesła.. (Siada, bo wcześniej stała)
J:Haha Williamson.. Robiłem żarta.
FiN:Żart..
J:Jeden czort.
N: No cóż.. Upadek nie odebrał mi pamięci..bo nadal pamiętam starego Jerome`a.. Haha..
    I nie tylko Jerome`a.. Bliskie osoby też.. (kladzie głowe na ramieniu fabiana)
F: (usmiecha się)
N":Jaka była ta wskazówka?
F; Gdy zapadnie zmrok, usłysz głos..
N:DZiwne..
A: Ale co dziwne?? jak będzie ciemno mamy coś usłyszeć..
N:Amber.. Wątpie..To było by zbyt proste.
F: Z czasem miały być bardzie skomplikowane..
A: Uwierzcie Amber Millington, która ma zawsze racje.. To początek! szukamy czegoś nowego.. To znaczy starego ale nowego!!
F: No tak.. Po kolacji u Was. Sibuna>
NiA:sibuna (znak sIbuny)








(Kolacja)
M:(Wchodzi) Mick.. Możesz na stronę?
M: Mick.. Kocham cie i polecę z tobą do aUstralii.
Mi: Ale Twoje miejsce jest tutaj!!!!!
M: Kiedy wrócisz?
MI; Ojciec dowiedział sie że nie zdałem wtedy i  załatwił..
M:NIEpytałam czemu?? PYTAŁAM KIEDY WRÓCISZ?
Mi:Ja nie wrócę..
M:Ale mówiłeś..
Mi: Kłamełem..
M;WŁASNĄ DZIEWCZYNĘ??(biegnie do swojego pokoju)

Mi:(siada przy stole)
F: Stary, co ty robisz?? Biegnij za nią!!
Mi; Wyraziła się jasno.. Ochłonie, wróci, przeprosi..
A:Alfie!!!! To ważniejsze niż nasza kolacja!!!
Al;Ale skarbeńku.. Obiecałaś mi..
A;Tak samo obiecałam, jak NIna przyjechała, i sie skradała z Fabianem, i ja mówiłam że nikomu nie powiem że randki mają, bo ona mowiła że to tajemna randka i ja powiedziałam że nikomu nie powiem a następnego dnia WSZYSCY wiedzieli.Czy coś..
NiF: AmBER!!!
A;sorka..
J:Słyszałem że dzisiaj spotkanie Sibuny po kolacji w pokoju Amber i Niny..
E:Co to jest ta Sibuna? Mam dość tych tajemnic!!
N:(szepcze do Jerome`a) Głośniej było trzeba..


                      ***
Komentujcie..
Sorry, że taki krótki..
Wydaje sie że to kilka minut 'postukania' w klawiaturę..
To nie tak..
Trzeba mieć pomysł..
Pomysły..?

Alicee.;*



Jeszcze raz dziękuję Wiki :))

3 komentarze:

  1. super scenariusze ten blog jest super!
    :)
    Fabina<3

    OdpowiedzUsuń
  2. extra blog i scenariusz pozdro ;***

    OdpowiedzUsuń
  3. musisz zmniejszyć to zdj, bo nie wchodzi :D
    Torcia ♥
    (Nie chciało mi się logować :D )

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy