Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

poniedziałek, 16 stycznia 2012

Scenariusz cz. 5+Zapowiedź kolejnych odc.+Info :D

Heej.:*
Jak Wam mija poniedziałek.?
Mi..Cóż nie skomentuję..:/

Info:
smutna informacja znajduje się pod nagłówkiem bloga.

Zapowiedź kolejnych odc.:
-Niedługo Fabina się zajdzie :D

Miałam wenę dzisiaj w szkole, i napisałam scenariusz :P
Chcecie czytać.?

Scenariusz cz. 5

Przypominam Alfie jest w pokoju w czasie śniadania :D


N:(upada)
Jo: Nie wiem o co chodzi ale...(mówi cienkim głosikiem) Oh moja przyjaciółeczka właśnie upadła ohh... (śmiech)
A: hah, bardzo śmieszne.
F: Joy, nie powinnaś się teraz śmiać. Nina mogła... Nie ważne, musimy pogadać..
Jo: Okey, czekam w pokoju.(puszcza oko; idzie)
Mi:Ekhem.(wstaje) Uroczyście oświadczam, że ja i Mara to para, czyli 'Mickber'.
W(szyscy):Brawo!!
Mi:Ale..
M:Ale.?
Mi;Ale, wyjeżdżam do Australii na miesiąc. Ale jeśli chcesz..
M:Możemy utrzymywac związek na odległość?
Mi:Dokładnie, chodź do pokoju to ci wszystko wytłumaczę.(idą)
A:okej, została cała Sibuna i Eddie.
E: Co to Sibuna?
A:yyyy..To znaczy Klub różowego Błyszczyka. Czemu powiedziałam inaczej.?
F:AMBER.!
A; No co? Co z Niną.?
F: Idź po Trudy.
J:Ja pójdę. Mam dość tego wariatkowa! Eddie, dalej. (idą)
<3 minuty później>
T:CO SIĘ DZIEJE?(wpada do salonu w różowym kasku z frendzelkami)
A:Trudy to mój kask!
T: Ale on mnie ochroni przed szczurami.
A:Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
F:trudy, Amber, NINA. Chodzi o Ninę! NINĘ!!
T:Co Się stalo?
F:Nnnnagle tak..Spadła z krzesła!
G(łos):haHa!! Jak chcesz żeby Nina żyła..Oddaj!
F;Cco?
A:Hy?
F:tttak chcę! Odpuść!
G;Hmm.. Oko Horusa do północy!
F:?? 
P:Co z Niną?
T: Chyba nic. Przynieś lód.
AiF:CHYBA!?
F:Amber chdź na chwilę. (siadają na kanapę)
F:Amber..Wątpię, żeby Trudy uleczyła Ninę.
A:Okej, teraz mój nomolog.
F:Monolog.
A; No przecież mówię. Okej. Powiedz szczerze, kochasz Ninę?STOP! Wiem że tak. Pomogę ci odzyskać nINę STOP. Wiem że tak. A koniec to Fabina :D
F:Aoeamnonma!
A:Co? A no zapomniałam ci odkleić ci plaster z ust!
F:dzięki. tak, tak, ok.
A:co?
F:Tak Kocham Ninę, tak pomóż mi, ok to ok.
A:Głośniej! Nie słyszę!
(Nina się budzi)
F<krzyczy ze prawie dom się trzęsie>KOCHAM NINĘ!!!!!!
N:(mówi osłabiona) Naprawdę??
...................................................................

Podobało się??

Alicee.:*

PS: Jutro napisze Kyla, ale ja nie jestem pewna czy ja jutro coś dodam :/

4 komentarze:

  1. A jaki to odcinek? Podpowiesz mi? :) Bo chciałam też na blogu wstawić. Jak coś to się nie reklamuję ale zapro: www.tajemnice--domu--anubisa.blog.pl


    A o twoim blogu wiem z BRAVO :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sama pisze scenariusze.
    Nie mogłam się doczekać 2 sezonu, więc dostałam weny, i po założeniu tego bloga mogę wszystko napisać.


    Twój blog jest super:)
    Alicee.;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję. To ja poproszę cały twój scenariusz na maila :) Bo już go znasz, nie? Jak coś to patrz:
    victoriia1010@gmail.com

    ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje scenariusze znajdziesz w poprzednich postach.:)

    Alicee.:*

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy