Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

wtorek, 3 stycznia 2012

Kartka z Pamiętnika i promo (7)

Heej :))
Kolejny dobry humor :)
Okii.
Dzisiaj nie będzie Scenariusza ( ;/ ) bo go nie dokończyłam :c
Jutro powinien być :))
Klaudia dzisiaj nie napisze bo ma problemy z internetem ://
Jak jutro nie napisze to jej łeb urwę, bo mam jutro urodziny i nie obiecuję, że napiszę coś jutro. Idę z kumpelami na miasto :))
Ale serio.. Jak Kylu$ nie napiszę to w niedziele nie żyje, bo się dobrze składa że się widzimy :DD

Obiecana kartka z Pamiętnika Sibuny :))

 Nie kopiować!!!!!!
                                                              Tłumaczenie (moje :D)                                                                

Bardzo Was przepraszam za wygłupy Alfie`go. :C Ale mam dla Was kilka informacji.
Wczoraj byłam w łazience, ostrożnie czesząc moje włosy wyjątkowym grzebieniem
od mojego tatusia. Całkowicie rozplątuje i dodaje blasku. Nino, możesz czasami pożyczyć.;)
Byłam naprzeciw lustra i wtedy to usłyszałam. To naprawdę był niesamowity dźwięk...
Uważam, że Victor chowa coś w ścianach łazienki. Awaryjnie Sibuna musimy spotkać
się w damskiej łazience. O północy. A co jeśli znajdziemy inne tajemne przejście?! :O!!!
-Amber
Nie kopiować TŁUMACZENIA ANI KARTKI!!
Hmm.. Bardzo ciekawe :))

Promo cz. 7 :))

 UWAGA!! PROMO Z LINKU, A PROMO TUTAJ MOŻE SIĘ RÓŻNIĆ!!

Oglądnijcie TUTAJ :))

Aaaaaaaaaaaaaaaaa!! NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ!! :)
Fabian całował Joy.. MATKO ALE W TYM PROMO SIĘ DZIEJE!!!!

Alicee.;)
ŻYCZĘ SOBIE HAPPY URODZINEK :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy