Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

sobota, 21 stycznia 2012

Na szybko ;)

Hej!! Do was mówi Kyla ;)
Dziś mam dla was trochę fotek i niespodziankę! 
Moi drodzy,Dam wam teraz troszkę fotek a na samym końcu niespodzianka ^.^! Piszę dopiero teraz ponieważ nie miałam przez 5 dni intrernetu :/   Sorki...Ok,przejdźmy do fotek:


Zobaczcie minę Jeroma jak jadł..Chyba Makaron,albo co?
Tu macie fgurkę Boga Anubisa




Eddy i Patricia wyglądają jak para...Eddy napewno jest podrywaczem :D


Mam tu dla was również informację,że ta babka koło Victora zastępuję gosposie w domu Anubisa...Niewiem czy Trudi będzie dalej..Ale z tego co mi wiadome ona może mieć złe zamiary ale nie jestem na 100% pewna ;)


Tu są wszyscy z 2 serii. 


I to tyle ze zdjęć na dzisiaj. A teraz NIESPODZIANKA 
Rozumiecie trochę słów po angielsku?? Mam nadzieję że trochę tak ;)
Daję tu  [LINK]
TTu jest strona z Odcinkami Niestety po angielsku...Ale ważne że jest. Są tu na bieżąco odcinki 2 sezonu!


Mam nadzieję że trochę się dowiedzieliście i umiecie angielski xD. Niedługo jadę do babci i spotkam się z Alice! Niemogę się doczekać! Miłego dnia!


                                                                                                                                    Kyla:*

2 komentarze:

  1. bardzo fajny blog, zapraszam do siebie ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem tak - Vera, czyli zastępczyni Trudy, ma złe zamiary i jest wspólniczką jakiegoś tam złego gościa. Zobacz sobie :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy