Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

piątek, 20 stycznia 2012

Duużo fotek :)

Heej.:*
Sorki, że wczoraj nie napisałam, ale byłam na zajęciach pokazowych na Uniwersytecie.
Był wykład o hieroglifach. Ale nic takiego ciekawego. Gdy wróciłam była 20.00 i jeszcze lekcje było trzeba zrobić!!


Teraz możecie samemu zapisać swoje imię.
Hieroglify.:





Teraz...





Poppy się gdzieś skrada..
cZy Ona będzie należeć do Sibuny.?


Kilka fotek.
Moim zdaniem na nich Eddie podrywa dziewczyny.!






Gif:












Najlepsze przyjaciółki.?


Lol.
"Uwaga.! Anubis przypływa z przeszłości!"


 




Kto to.?





Moim zdaniem nie powinni tak przerabiać zdjęć. Mnie to uraziło:

+Millington od MAŁEJ litery!!













Scenariusz pojawi się ok. środy ;)
Alicee.:*

1 komentarz:

  1. Hey, Alice,
    prawie Ci się udało - masz 1 źle :)
    Oczywiście w moim konkursie.
    Oglądałam TDA po Angielsku i widziałam, że ta blondynka koło Victora to nowa gosposia, będą 2 - ona i Trudie :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy