Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

wtorek, 10 kwietnia 2012

11/12 odcinek=dłuuugaśna notka :)

Hej. Nie wiem kiedy znowu napiszę, więc będzie dłuugaśna notka.
Nudziło mi się przez 4 godziny ( :P) więc odcinek 11/12 1 sezonu : OTO ON!!

Na drugim blogu (tda-tda-tda) też to jest!

V:Hm.? Kto położył ten klucz u mnie na podłodze.? hm? Kto? Może ty? (wskazuje na Jerome`a)
J:Nie!
V: (wskazuje na Fabiana) Ty?
F:Nie!
V: (Wskazuje na Amber) Ty?
A: Nie!
V:Moja cierpliwość się kończy. Mick?
Mi: Nie!
V: (wskazuje na Marę i Patricię) Wy dwie?
MiP; Nie!
V:TY? (odwraca się gwałtownie w kierunku Niny)
N; Nie............................................Tak.
V: Ahaaa!
F: Nie ona mnie kryje. Ja go podłożyłem.
V:Ty?
F:Jestem winny zarzutów.
N: Nie. On kłamie! To Ja!
V: Zdecydujcie się wreszcie! Kto to zrobił?
Mi: Ja. To moja wina.
V:Co?
Mi;ja go wziąłem. Jestem złodziejem.
m: Nie on kłamie. Ja go ukradłam.
A:No taaaak...To znaczy : Nie to nie ona.. To ja. Uwielbiam kraść klucze:pasja mi.
P: Aaa...Wcale nie, bo to ja. (uśmiecha się do Niny, a ona odwzajemnia uśmiech z niedowierzaniem)
V: Nie dam robić z siebie wariata. Jerome..Na tobie mogę polegać. Kto to zrobił?
J: Przez zaciśnięte zęby): Ja go wziąłem.
V: Dość tego!! DOŚĆ MAM TEGO!!!!!! Wszyscy dostajecie szlaban na cały weekend.(wychodzi)
J: (klepie fabiana w ramię, sięga po coś)
W:(śmiech)
NA HOLLU
V: a..Niech zgadnę.. Ty też to zrobiłeś..
Al;O nie... Ale co?
V: Ty też masz szlaban, z całą tą zgrają.. A za te swoje durrrne wybryki (wyciąga szczoteczkę) Hm..
Al: O nie... Tylko nie szczoteczka..!
V; Klozet ma tak błyszczeć , żebym mógł zobaczyć w nim swoje odbicie.( idzie)
Al: Też bym chciał zobaczyć tam swoją gębę.
T:Alfie...Szacunku trochę dla Victora..Zmykaj....

koniec części pierwszej :)




Teraz zdjęcia z tych scen:








Pamiętacie ten tort.?
Jak pamiętacie ten tort, zobaczcie kto go zrobił-Wendy Woo! :) Jeżeli na innym blogu niż tda-tda-tda zobaczę link do Wendy Woo,  pogadamy inaczej.






Napisałam ten odcinek, gdyż jest on moim ulubionym z pierwszego sezonu :)
Niedługo część dalsza. Trochę tego będzie bo zajęło mi to 6 stron a4 ://
Liczę na komentarze. 
Na dole bloga ja zastrzegłam prawa autorskie mi i Pauli. DO PAULI:
1. Chcesz mieć zastrzeżone prawa autorskie, c`nie.?
2. Uzupełnij swoją podstronę. :)


Aliciaa.


EDIT : Blog Megi :*

9 komentarzy:

  1. Świetna notka. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super notka, mój ulubiony odc. 1 sezonu to ostatni, bo Fabina się całuje :)

    Megi ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam ten odcinek ;D

    pauliśśśka6070

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubie wszystkie odcinki.;);* wiem ale nie man czasu jak bede miala troche wiecej to uzupelnie.;);*

    Paulaa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna notka. Mi też podoba się ten odcinek i właśnie leciał w poniedziałek na nicku ^^

    Paula <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej, jak wchodzę w podstronę "Paulaa" to mi wchodzi główna ;/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy