Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

niedziela, 29 kwietnia 2012

Gify&Filmik.

Hejka. Różne rzeczy dzisiaj ; )



\








Ja próbuję spać tu.













Tsaaaa.....

Na koniec filmik. Dla osób o wytrzymałych nerwach.!


JA MIAŁAM CIARY PO OBEJRZENIU TEGO FILMIKU, A MAŁO CO MNIE STRASZY!!!



his is a very dark video, there are self harm warnings ahead, and yeah


So its kinda a plotty video. Mostly Nina was/is a cutter, and only Fabian knows and so when all that stuff happened, and Nina left the ball, Fabian is all worried that she's gonna crack and as he's talking to Amber, he remembers her showing him her scars/cuts and he's worried that after everything happens she'll cut again, and then yeah its kinda a dark video...

Now the creepy ghost lady is just supposed to be like a taunting voice to Nina, kinda artsy there...

Dedicated to Charlie...
Why'd you leave the stage in the middle of your song?


Tł:

Jest to bardzo ciemne wideo, nie są samo ostrzeżenia szkód naprzód, i takwięc jego miły w plotty wideo. Przeważnie Nina był / jest nóż, a tylko Fabian wie, a więc gdy wszystkie rzeczy się wydarzyło, i Nina zostawili piłkę, Fabian to wszystko martwi się, że jest zamiar złamać i jak on mówi do Amber, wspomina ją pokazując mu swoje blizny / cięć a on martwi się, że gdy wszystko się dzieje, że ona obniżyć ponownie, a następnie taak jej miły mroczny film ... teraz straszne pani duch jest po prostu miało być jak szyderczy głos do Niny, trochę Artsy tam ... Dedykowane do Charlie ...Czemu zejść ze sceny w połowie utworu?


TŁUMACZONE PRZEZ GOOGLE! ://

PROSZĘ O NIE KOPIOWANIE FILMIKU, GDYŻ NASZUKAŁAM SIĘ GO BAAAAAAAAAARDZO DŁUGO!
JEŻELI KTÓRAŚ Z BLOGEREK CHCE "POŻYCZYĆ" FILMIK, PROSZĘ NAPISAĆ W KOMENTARZU, 
A W NOTCE, ŻE TO FILMIK Z MOJEGO BLOGA!!!!!




Zapraszam- >   life--by--aliciaa.blogspot.com :D

Aliciaa.



KOMENTUJCIE!




ps. co dzieje się z Paulą.?

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajna notka ;) A pod notką Pauli pojawiły się 2 niemiłe komentarze i może dlatego nie pisała.

    Megi ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super notka ! ♥
    No i fajny filmik ;)

    ~Trixie :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Super.!

    Nie,to nie przez te komentarze. Poprostu jest taka piękna pogoda i jestem na dworze od 8.00 do 22.00 i nie mam kiedy wejsc na komputer.:* moze jutro albo dzisiaj napisze:*

    Paulaa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne gify. :D A filmik obejrzałam do końca. D:

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy