Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

piątek, 27 kwietnia 2012

filmografia-Ana+info dla anonima+ smutna wiadomośc,scenariusze Kasi.

Hej.! ZAcznijmy od końca...Kasia nie będzie wysyłać już scenariuszy...Kazała przeprosić... Nie będzie ich pisać bo...''Nie ma weny''..;/ Myślę,że jesteście tak samo zdesperowani jak i ja.. bo bardzo je lubiłam... 


PS.Jeśli ktoś ma talent do pisania scenariuszy a nie ma swojego bloga to może wysyłać je do mnie:) A ja będę je tu publikować. lub jeśli ktoś ma bloga, ale jest mało popularny to może mi je wysyłać a ja przy okazji zareklamuję jego bloga...:) Jak  coś wysyłajcie na mail: pineczka99@o2.pl
Ja.. muszę przyznać... do tej pory płacze...:(





A wy jak.? Też Wam smutno.? :( ...Odp w komentarzu;*





Olaboga , weźcie przestańcie !!!
komentujcie , komentujcie , komentujcie , jakby od tego zależało wasze życie , to już się robi śmieszne i żałosne , pff... to już napewno mój ostatni post na tym blogu..

Pozdrawiam.

Ten komentarz mnie rozbawił... haha.! Popierwsze...życie jest krótkie... a ci którzy prowadzą bloga napewno chcieliby żeby doceniano ich za te cenne godziny życia przesiedziane nad notkami.

Po drugie: Śmieszny i żałosny to jest ten komentarz i jego autor... Napewno ktoś się na mnie pogniewa... ale ja sobie na głowie nie dam włazić... Ktoś pisze,że jestem żałosna...haha.! A napisała to anonimowa osoba która była taka wygadana...a nie raczyła się podpisać...xd Bez komentarza.

Po trzecie:Końcówka...''to już napewno ostatni mój post na tym blogu...'' A kto ci każe dziewczyno tu wchodzić.?! Jak coś się nie podoba to siedź cicho i wont stąd.

A wy co sądzicie.? Odp. w komentarzu..:*

Ok i notka.... :)

Filmografia: Ana Mulvoy-Ten.

Zagrała w:
                                                         Cosas de la Vida-Jako Rosi.


   -Myths-Afrodyta
Plik: Anamulvoyten7.png
-Red Faction: Origins jako Vayla
-Juliwa" jako Sasha


I oczywiście HoA;*

Ana Mulvoy Dziesięć
Wystąpiła też w reklamie proszku do prania:



ok to na tyle zdjęć:


TEraz scenariusz 16...a jutrzejszy czyli 17 będzie ostatni...;(

Scenariusz 16
Przy kolacji
M: Biedna Nina
P: Tak racja
T: Mick pojutrze twój tata po ciebie przyjedzie .
M: Pojutrze? Miałeś wyjechać we wtorek
Mi: Tak wiem ale tata załatwił mi samolot wcześniej
M: Jak tak mogłeś? ( wychodzi )
Mi: Maro zaczekaj ( wybiega )
F: Mick ( idzie za nim )
Jo: Fabian ( wybiega )
P: O nie tylko nie to. Joy ! ( wychodzi )
J: To teraz które z was idzie ?
A/Af: Jerome
( Fabian dobiega do Micka )
F: Zostaw ją. Daj jej ochłonąć
Mi: Ale…
F: Teraz i tak cię nie wysłucha
Mi: Masz rację. Jutro jej to wyjaśnię ( idzie do swojego pokoju )
Jo: ( wpada na Fabiana )
F: Joy
Jo: Ja chciałam ci powiedzieć ( widzi Ninę wychodzącą z pokoju ) też cię kocham Fabian
Jo: ( całuje go na oczach Niny )
F: Nino!
N: ( zbiega zapłakana na dół. Wpada na Patricię )
P: Nino co się stało?
N: Fabian on…on
P: Powoli co się stało?
N: Fabian całował Joy
P: Oh Nino
A: Co się dzieje? Co ci jest Nino i czemu płaczesz?
P: Fabian całował Joy
A: Co?! Gdzie on jest ?!
N: Na górze, ale nic nie rób Amber
A: No ok.. Chodź na górę odpocząć
N: Nie jestem zmęczona
P: Gorącą czekoladę?
A: O właśnie. Chodź poprosimy Trudy o gorącą czekoladę . Od razu będzie ci lepiej, czekolada działa dobrze na złamane serce
P: Amber ma rację chodź
N: Dzięki
W kuchni
T: O Nino jak się czujesz? Co ty taka zapłakana?
A/P: Sprawy sercowe
T: Pewnie przyszłyście po gorąca czekoladę?
P: Dokładnie
T: Już wam robię


To na tyle...


9 komentarzy-kolejna notka:*


Komentujcie;)


Pozdrawiam Paulaa.

14 komentarzy:

  1. Szkoda, że Kasia nie będzie już pisała. Bardzo lubiłam jej scenariusze, ale mam nadzieję, że bd mieć z nią jakiś kontakt i bd do mnie zaglądała. Bardzo fajna notka, jak każda na tym blogu z resztą. A do Anonima - bez komentarza..xd

    Megi ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anty Fan wielu rzeczy.28 kwietnia 2012 17:50

      Cha cha! "Szkoda, że Kasia nie będzie już pisała.........." Rozbawiacie mnie! Scenariusze piszą scenarzyści, a nie jakieś głupie bachory! Mi wcale nie "szkoda", bo i tak ich nie czytam. Ja TYLKO oglądam PRAWDZIWE scenariusze, czyli już te sfilmowane!
      Anty fan wielu rzeczy.

      Usuń
    2. Nikt ci tego czytać nie kazał! Ja czytam, dlatego, że niektórzy mają wyobraźnię i piszą bardzo fajne historyjki. Jak ci coś nie pasuje to nie czytaj, przecież nikt cię do tego nie zmusza. Z łaski swojej zrozum, że niektórym podobają się scenariusze Kasi i nie obrażaj nas i jej!

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Świetna notka! ;) Szkoda tylko, że Kasia już nie będzie pisać, lubiłam jej scenariusze.
    Anonimek ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anty Fan wielu rzeczy.28 kwietnia 2012 17:53

      Cha CHA! "Szkoda tylko, że Kasia już nie będzie pisać...." Rozbawiacie mnie! Scenariusze piszą scenarzyści, a nie jakieś głupie bachory! Mi wcale nie "szkoda", bo i tak ich nie czytam. Ja TYLKO oglądam PRAWDZIWE scenariusze, czyli już te sfilmowane!
      Anty fan wielu rzeczy.

      Usuń
    2. Buhaha !! rozbawiłaś mnie tym , no , ale jak mam być szczera to muszę sie z Tobą zgodzić , dlatego prawie nigdy nie czytam żadnych scenariuszy związanych z HOA. ;p

      PS: I jeszcze do notki PAULII.
      MAM JEDNO SŁOWO !!!
      BUHAHAHAHA. !!!!!

      tak , jestem anonimem i dobrze mi z tym.

      Pozdro laleczki. ;)

      Usuń
    3. Czy ktoś was zmusza do czytania ?
      Jak wam się coś nie podoba to nie wchodźcie i nie komentujcie -proste !

      ~Trixie :]

      Usuń
  3. Extra! Dalej niech będzie 9 komci! ; )

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy