Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

sobota, 7 kwietnia 2012

Kilka fotek :)

Hej. Dzisiaj tak na MEGA SZYBKO. Na początek chcę zaprosić na mojego drugiego bloga :) KLIK :)


Tu macie fotki, gdyż nie mam czasu ma opowiadanie :)

Oto zdjęcie Eugene.:)

Skoro jesteśmy przy Eugene...
Sweet. C`nie.?


Kółkami zaznaczyłam fajne miny :)
Joy wymaiata, ale Nina i Fabian są Ok. Jerome też jest spoko. A tam w tych kitkach jest Mara :)


A tu jeszcze zdjęcie z KCA2012 :)


Aliciaa.

8 komentarzy:

  1. Extra!!! Muszę ci powiedzieć że może i na szybko ale warto!! Cudneee!! ;**
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super.! Kiedy opowiadanie.?:*<33

    Paulaa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj :)
      Fajnie, że Wam się podobają :)
      Aliciaa.

      Usuń
  3. ALe zaaaje!! Naprawde ;) Pozdr.
    Asia.!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych Świąt..Trochę za późno, ale ja jeszcze nie jadłam :''( Czuję tylko zapachy z kuchni...:)
    Aliciaa.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy