Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

piątek, 6 kwietnia 2012

Akcja+opowiadanie cz. 5 cz.2

Hej. Chciałabym dokończyć moje opowiadanie:


  • rzygać mi się chce jak oni się tak całują- powiedziała z obrzydzeniem Patricia.
  • Dlaczego?-Do domu Anubisa wszedł nowy chłopak-Eddie.
  • Yyy...Bo...Nie mam chłopaka.
  • To możesz go mieć.-podszedł do buntowniczki przystojniak.
  • Ej.. My się nawet nie znamy.. Jestem Patricia, a ty jesteś brzydki.-powiedziała Patricia, kłamiąc, że on jej się nie podoba.
  • Jestem Eddie Miller, i się zamyśliłem mówiąc że możesz być moją dziewczyną.
  • Ja idę z rzyganowa-powiedział Jerome, idąc w stronę salonu. A bardziej kuchni ;)
  • Idź się rozpakować czy coś. Ja idę do siebie.
  • No co ty?! Nie wpadłem na to..!
  • Idź Miller bo ci łeb ukręcę!
  • Ta jasne..
  • Uważaj bo Cię Senkhara nawiedzi..!
  • Kto??

Akcja:Niestety Marta/Andzia nie kontaktują się z naszą Paulą(♥). Dlatego pisząc dziś z Paulą, wpadłyśmy na taki pomysł, że to MY wyślemy prace do Nathalii.. Nawet wiemy jak...^^


Paula bardzo mnie prosiła, żebym napisała że macie komentować!! Nawet taki mały szantażyk... Zawiesimy bloga, jeśli przy każdej notce nie będzie co najmniej 4 komentarzy...

Jutro wstawię nowe ankiety i moje prace na Akcję.

Aliciaa.

9 komentarzy:

  1. super opowiadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawiesicie bloga, to ja swojego też zawieszę. :(
    A notka super. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Super notka. Nie zawieszaj!! Ja teoretycznie też bym mogła wysłać prace do Nathalii, ale wam je wyślę, żeby było mniej zachodu ;DD

    Megi ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zawieszajcie !! Kocham wasze notki i bardzo fajnie mi się z wami pisze ^^ Z Paulą na gg a z Alicią na facebooku :) Fajna notka ^^

    Paula <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajeeee... fajne ;D ,,Idź Miller, bo łeb Ci ukręcę" ;D To mnie rozwala! LEŻĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne opowiadanie. !!!

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oficjalna zakładka akcji jest na moim blogu .Na Sibuna.♥ .Powiedzcie o tym wszystkim .Jak ?


    Piszcie : 36040668

    OdpowiedzUsuń
  8. Super opowiadanie!!! :******
    Pozdr.K.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy