Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

sobota, 28 kwietnia 2012

Autografy ; )

TO JUŻ 200 POST.!                         HURRA.!


Heeej.! Jusssu.! Jak dzisiaj gorąco. Weszłam tylko na chwilę do domu, żeby napisać notkę  :)
Ok. Jak widać po tytule: Autografy. :D   oczywiście podrobione przeze mnie :)

Chciałabym te prawdziwee...! :* Niech mi ktoś do cholery załatwi!




OD LEWEJ: Nathalia, Brad, Ana.
NIŻEJ OD LEWEJ: Tasie, Alex Eugene
NIŻEJ OD LEWEJ: Bobby, Jade, Klariza.

Aliciaa.

Co w następnej notceee.?

4 komentarze:

  1. Suuper notka!! Faktycznie baardzo gorąco ;)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! U mnie też gorącoo u to jak. Aż chce się łazić po dworku ;)

    Megi ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te autografy.
    Wiesz co Alicia masz zajebistego bloga. Chodzi mi o life--by--aliciaa.
    Naprawdę super. Możliwe że wyślę ci moje spostrzerzenia.

    Nataliaa. (Neddziiak.>3 ) -musiałam sobie założyć nowe konto.:)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy