Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

sobota, 21 kwietnia 2012

:(

Hej :(
Za moją wczorajszą notkę dostałam 2 komentarze?!

Aha....

:((((((((


Patrzcie co zrobiłam :)
A wy co wybieracie?



 Ja Krzyczę!
Mam robić tego więcej??

Zapraszam na mojego drugiego bloga. Znajdziecie tam więcej ciekawych sond :)  Klik ;D


Teraz fotki :)










Klik.- kliknijcie, a się przekonacie. :))


Aliciaa.

9 komentarzy:

  1. Zgaduję, że to Patricia ;D Super notka :)

    pauliśśśka6070

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! To Jade :)
      Gratuluję. Do jutra wymyślę jakąś nagrodę i napiszę w notce, ok .?
      Aliciaa.
      PS: Bednarek śpiewaaa♥♥

      Usuń
    2. Też lubisz Bednarka?? Ja go ♥

      Megi ;*

      Usuń
    3. Ja go ♥♥♥ kochaaam! W bitwie na głosy się do niego przekonałam - wcześniej go nie lubiłam, a w tym programie... Boże, on mnie czaruje tą muzyką!!! :)
      Uwielbiam, jak śpiewają ,,nie dokazuj, miła" :)

      Usuń
    4. Ja zawsze go uwielbiałam. Od kiedy usłyszałam go w "Mam talent" to zakochałam się w jego głosie. W dodatku mam z nim choć 1 wspólną cechę - kochamy Regge ♥

      Megi ;*

      Usuń
  2. Faajne!! ;)) Biedna, tylko 2 komcie...:(

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy