Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

środa, 4 kwietnia 2012

Prawdziwa Polska premiera.! + Akcja; HoA z Nathalią.!

Hej.! Co tam słychać.? Dzisiaj bez tłumaczenia bo nadal czekam na te 15 komentarzy:)

Mam prawdziwą Polską premierę na facebooku na oficjalnej stronie nickelodeon napisali,że będzie ona 28.05.2012.!!!!!!! Ojej jak się cieszę.! I jeszcze na wikipedii zmienili tabelę:



SeriaOdcinkiPremiera serii Stany ZjednoczoneFinał serii Stany ZjednoczonePremiera serii PolskaFinał serii Polska
1601 stycznia 201119 lutego 201111 czerwca 201128 sierpnia 2011
2909 stycznia 20129 marca 201228 maja 20122012
3TBAstyczeń 201320132013TBA
28 maj<33 czyli już niedługo...:):*.!!!!!!!!!!!





Liczba serii2 (3 w produkcji)<==napisali tu że są  2 serie i trzecia w produkcji.!!(ale jak skoro odchodzi Nathalia)



I teraz akcja:


Dziewczyny na tych blogach prowadzą akcję,dzięki której zamierzają przekonać Nathalię,żeby została. Może nam się uda.! Spróbujmy zawalczmy o HoA...o Fabinę i 3 sezon.! Powodzenia.!


Reguły akcji i linki do blogów organizujących to: 


Blog 1

Blog 2

Zasady :

Jak wiecie Nat odchodzi z HoA .A ja sama wiem że bez niej czyli duszy tego serialu stanie się jaką nudną  szmirą .Nikt już nie będzie wtedy wiedział co to .Więc ja i Andzia organizujemy akcję .Polega ona na namówieniu Nat na zostanie w obsadzie .Jeśli prowadzicie blogi ogłoście ją u siebie i namówcie innych .Szczegółem tej akcji są rysunki , wiadomości , przeróbki i inne z motywem przewodnim : Nat i inni razem grający w HoA  , HoA bez Nat .Druga strona oczywiście ta bez Nat powinna być przekreślona .Ja już zaczynam i uruchamiam swoje kontakty .Proszę namówcie wszystkich !Ja już zaczynam .A i jeszcze jedno .Jeśli ta akcja pojawi się na waszym blogu poświęćcie  jej jedną podstronę gdzie będą pojawiać się przysłane do was obrazki i inne .Potem ja lub ktoś inny wyśle to do Nathalie .


Podajcie dalej.! To bardzo ważne.!!!!






Komentujcie,co o tym sądzicie.I wspomóżcie w akcji.!;*


I nadal czekam na 15 komentarzy pod ostatnim tłumaczeniem:):*


Pozdrawiam Paulaa.

11 komentarzy:

  1. super pomysł.
    oczywiście ja się włączam do akcji!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również włączę się do akcji. :)
    Nathalia nie może odejść. !!!

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz co chyba też włącze się.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc ogłoście to na swoich blogach i namawiajcie żeby wysyłali prace pt.Nathalia i inni razem grający w HoA lub HoA bez Nathali...:(

      Dzięki za wspomożenie;)

      Paulaa.

      Usuń
  4. Ogłoszę to na blogu, napewno!!

    Megi ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też juz to jest XD Musimy ją przekonać !!

    Paula ,3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nathalia nie może odejść niestety trzeba narysować a ja nie mam talentu do rysowania.Ale bardzo proszę żebyście jak najbardziej ratowali brytyjskie hoa a nasze polskie tda

    OdpowiedzUsuń
  7. Nina nie odchodź. ! Bez Ciebie HoA to nie tto samo, będzie nudne ! A co gorsz STRACI OGLĄDALNOŚĆ!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. super pomysł
    TDA bez nathali to nie to samo

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy