Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

piątek, 6 kwietnia 2012

Opowiadanie :) Która to część .? :P

Hej.  To chyba część PIĄTA :)

W ankiecie głosowaliście za miłością:
Jescze możecie głosować!
Miłości.
  24 (80%)
 
Zagadek.
  7 (23%)
 
Strachu.
  7 (23%)
 
Tajemnic.
  6 (20%)
 
Postaci.
  2 (6%)
 
Śmiechu.
  6 (20%)
 
Postaram się wszystko dodać :)

  • Mam chłopaka...Chyba...
  • No masz.! Chyba, że o czymś nie wiem..-odpowiedział Fabian.
  • Po tym jak mnie zostawiłeś to nie wiem..
  • Nie chciałem ryzykować. Wiesz jak bardzo Cię kocham.! 
  • Wybacz, ale po tym co zrobiłeś, to nie wiem. Tak, tak powtarzam się..
  • Jesteśmy razem?
  • Tak, ale obiecuj, że zawsze bedziesz przy mnie.
  • Obiecuję. (całuje Ninę).
  • Yyy...Pójdę się przedstawić mickowi.-odszedł smutny Mike.
  • Zawiało nienawiścią..Tum Tum Tum Tummm....-POwiedział Jerome.
  • Jerome, przymknij się.!-Krzyknęła Patricia.
  • Ok.. Ale powiedz, że Mike to urodzony aktor.
  • No.. Słodki jest..-rzekła Nina.
  • Nino! Jak możesz.?!?!?!-Zapytał Fabes.
  • Fabian też urodzony aktor. Nino! Jak Możesz?!?! Hahahaha... 
I wszyscy się śmiali. Nawet Fabian.  

  • Co tu tak głośno. Ja też lubię się śmiać..-zeszła pięknie ubrana Amber. i zachichotała.
  • Śmiejemy się z mojego chłopaka !
  • Aha. To ja też się pośmieję HAHA!
  • Ok, koniec Co.?
  • Ok. Ale ja się lubię śmiać z ludzi.-powiedział Jerome.
  • To się śmiej, ale nie z mojego biednego chłopaka. Chodź. - Fabina poszła do pokoju Niny.Po drodze się caaały czas całowali, przytulali mówili słodkie słówka.
....

Sory, ale dalej nie mogę pisać bo NICK NA FB MI ODPISAŁ :))

Patrzcie:



DO PAULI: ZRÓB O SOBIE ZAKŁADKĘ. JA TEŻ ZROBIĘ :)

Aliciaa. 
Proszę o komentarze. :)

3 komentarze:

  1. Super opowiadanie. Chciałaby, żeby była gazeta HoA. Narazie mamy do czytania bloggowe gazethi haha ;)

    Megi ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale sam fakt że pomyślą, jest super :)
      ALiciaa.

      Usuń
  2. Świetne opowiadanie
    czekam na ciąg dalszy. :)

    mam nadzieję , że jednak gazetka powstanie. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy