Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

czwartek, 26 kwietnia 2012

Filmografia-Brad+scenariusz Kasi cz.14 i 15.+dlaczego.?

Hej.! Jakoże nikt nie napisał z kim kolejna filmografia to wstawię z Bradem...:)


Ale najpierw ''dlaczego'' . Dlaczego przestaliście komentować.?! :( Blog,ja i Alicia ostatnio przeżywamy trudne chwile a wy nam nie pomagacie... Za notkę nad którą napracowałam się ok.2 godzin.Dostałam 4 komentarze... jeśli tak dalej pójdzie to odejdę..a z tego co wiem to za mną Alicia.
Sprawdźmy komu zależy naprawdę na blogu.... Temu komu zależy to napisze pod tą notką komentarz...No ile to.? Ciężko.?! 20 sekund...pare kliknięć na klawiaturze...a tak cieszy.! szanujcie czyjąś pracę. A fakt jest taki. ! notka ma ok.100 wyświetleń.! A komentarze 4....;/ Przemyślcie to.
Założyłam nowe ankiety...






I notka:


Brad Kavanagh wystąpiłw wielu serialach.Zwykle grał w serialach Nickelodeon.




                           Life Bites- jako Brad


tu wstawiam link dokrótkiego odcinka z nim bo nie wiem z jakich powodów ale nie mogę wstawić tego filmiku.


LifeBites-Brad Kavanagh. Jakby co to on jest ten w różowej koszulce.xd



                    Jonas Brothers 3D Movie Premiere
                       
I zdjęcia z tej premiery...:) 







Zagrał też w wielu takich koncertach i premierach tego typu takich jak:


-Hannah-Oke jako on sam


- Undercover Coach jako on sam


-Jonas Brothers: Live in London jako on sam


-My Cap Rock-Jako on sam.


-Pass the Plate jako on sam


-My High School Musical jako on sam
                
-Gdy zadzwoni dzwonek-jako Dylan.




I fotka z jakiegoś konkursu Disney'a:






I oczywiście...HoA.! :*







Brad Kavanagh








I scenariusze Kasi :   Dzisiaj dwie części:)



Scenariusz 14
W pokoju Patrici, Joy i Mary. Są tylko Joy i Patricia
Jo: Mam plan jak odbić Fabiana
P: O nie, nie pomogę ci
Jo: Złożyłaś naszą przysięgę
P: Co?
Jo: Nie pamiętasz. Gdy złożymy przysięgę jakiejś osobie a jej nie dotrzymamy to ta osoba może sobie coś wziąć co chce tej co złożyła tą przysięgę
P: To sobie weź co chcesz, ale ja nie rozwalę ich  związku
Jo: Przecież się przyjaźnimy
P: Tak ale lubię Ninę i nie chcę rozwalać jej związku (wychodzi)
( Całą rozmowę słyszy Alfie )
J: Alfie co ty robisz ?
Af: Ja…
J: Nie ważne. Może pooglądamy jakiś film dzisiaj po szkole
Af: Nie mogę Jerome już jestem umówiony z kimś innym
J: Ostatnio znowu nie masz dla mnie czasu ciągle jesteś z tą paczką Scoobiego
Af: Sory.
J: Jasne ( idzie )
A: Alfie zebranie sibuny po szkole
Af: Może pójdziemy razem do szkoły?
A: Jasne
Wszyscy wychodzą do szkoły
Jo: Fabian może pójdziemy razem?
F: Dobrze Joy
N: Ale Fabian…
F: Później pogadamy Nino
N: ( patrzy smutna )
P: Chodź Clark.
J: Nie będę z tobą szedł
P: Zamknij się padalcu. Dołączymy do Amber i Alfiego
J: Ok.
( wszyscy idą. Nina na samym końcu, smutna )
S: Nino teraz jest odpowiednia pora
N: Saro jaka pora?
S: Idź do pokoju mojego ojca w piwnicy
N: To pokój twojego ojca?
S: Tak. Idź tam.
N: Już idę Saro
( Nina wraca do domu. Victora nie ma. Schodzi do piwnicy i do pokoju )
N: Co tu mam znaleźć Saro? ( ogląda książki )
( w szkole )
F: Ktoś widział Ninę?
W: Nie
A: Nie było jej na żadnej lekcji
F: Martwię się o nią
Scenariusz 15
W tajnym pokoju
N: Co mam zrobić?
S: Książki
N: ( zdejmuje jedną z książek. Półka się otwiera )
N: Co to za tunel? ( próbuje przejść dalej ale trafia na niewidzialną barierę )
Po szkole przy obiedzie
T: Widzieliście Ninę? Pan Sweet do mnie dzwonił i mówił że nie było jej w szkole, a wychodziła razem z wami
(Sibuna patrzy zmartwiona )
T: Jeżeli nie wróci do kolacji dzwonię na policję
W tunelu
N: Jak stąd wyjść?
S: Wisior. Wisior Nino
N: ( przykłada wisior to znaku na ścianie i wraca do pokoju ojca Sary )
N: Muszę natychmiast powiedzieć o tym Sibunie ( wraca do piwnicy )
( Naglę pojawia się zjawa )
Se: Witaj wybrana.
N: Kim jesteś?
Se: Nadal nie wiesz? Bogini która szuka Maski Anubisa, nie domyślasz się?
N: Senkhara  !
Se: Brawo. Mam nadzieję że ze znalezieniem Maski szybciej ci pójdzie. ( znika )
N: ( mdleje )
W pokoju Amber i Niny
F: Pomyślcie gdzie może być Nina.
Af: W starej fabryce
F: Wątpię
P: Może na strychu
A: W piwnicy w tym tajnym pokoju
F: Jesteś genalna
A: No wiem
(  Sibuna schodzi do piwnicy. Znajdują nie przytomną Ninę )
P: Co jej się stało?
F: Nie wiem. Alfie pomóż mi ją zanieść na górę
Af: Już
F/Af: (Zanoszą Ninę do salonu)
W salonie
T: Co jej się stało?
F: Chyba zemdlała. Znaleźliśmy ją w piwnicy
T: Co ona tam robiła. Ah nie ważne. Patricio mokra ściereczka
P: Już przyniosę
Wchodzą  Mick, Mara, Joy i Jerome
M: Co tu się dzieje? Co jest Ninie?
T: Zemdlała. Mick, Fabian zanieście ją do jej pokoju, ja muszę zrobić kolację



W skrzynce mam jeszcze 1 scenariusz więc jutro na 99 % będzie... będzie kolejna notka jeśli pod tym postem pojawi się 8 komentarzy.! :)




Komentujcie:)




Pozdrawiam Paulaa.



19 komentarzy:

  1. Mega świetna notka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zależy mi na blogu i komentuję zawsze, zawsze, zawsze. Proszę, nie porzucajcie go! Po to cała wasza praca? - Żeby teraz odejść?! Kocham Was ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    Megi ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna notka :)

    I też proszę nie zostawiajcie tego bloga !!

    Paula ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Super notka może następna filmografia z Anną ?
    Kasia:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super notka i super scenariusze :) Czekam na kolejne :) O i proszę, nie odchodźcie, proszęęę ;(

    pauliśśśka6070 (LoveFabian)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak racja nie odchodźcie. Scenariusz i notka super.
    Andzia:**

    OdpowiedzUsuń
  6. Napiszę ci to samo co Pauli i Torii.:

    Wiem jak to jest.!
    Parę dni temu sama z tego powodu odeszłam.
    Więc nie bd cię powstrzymywała bo to nie ma sensu, to musi być wyłącznie twoja decyzja.
    Jak dobrze wiesz odeszłam po raz drugi.
    Pierwszy raz wróciłam pod presją, nie mogłam już znieść tych wszystkich przygnębiających wiadomości od Wiki.
    Ale teraz wiem że już nie wrócę.
    Nie czułam się doceniana bo praktycznie brak komentarzy i nie miałam zamiaru ciągnąć tego dalej jak i tak nikt tego nie doceniał.

    Ale nie zrozum mnie źle. Lubię twojego bloga, ale decyzja to musi być twoja, musisz to przemyśleć. Ja myślałam nad tym ok. pół miesiąca aż to zrobiłam.
    Chciałam znaleźć czas na inne przyjemności bo teraz wiem, że monitor nie zastąpi ci ludzi zwłaszcza tych moich tych którym mogę zaufać i spędzić mile czas. Nie doceniałam tego bo całymi dniami jak miałam dostęp siedziałam na blogu myśląc tylko o notkach. Na szczęście obudziłam się już i zamierzam się dobrze bawić.

    Dla mnie blog się wiąże z dużymi wyrzeczeniami nie wiem jak jest u cb z tym. Dlatego postanowiłam nie rezygnować z przyjemności i cieszyć się z bliskich mi osób puki je jeszcze mam. Nie jestem już taka młoda i zanim się obudzę będzie za późno aby głupkować z moimi dawnami.!

    Życzę ci jak najlepiej.

    Nataliaa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super notka i nie odchodź z bloga

    OdpowiedzUsuń
  8. Olaboga , weźcie przestańcie !!!
    komentujcie , komentujcie , komentujcie , jakby od tego zależało wasze życie , to już się robi śmieszne i żałosne , pff... to już napewno mój ostatni post na tym blogu..

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest ważne bo podnosi na duchu i chce ci się dalej to robić. Już nie mówię nawet o blogu ale w ogóle jeśli np: lubisz rysować to chyba fajnie jest usłyszeć ,,Wow super rysujesz" albo ,,Masz talent" podobnie jest z blogiem nie prowadzę żadnego ale są tu wstawiane moje scenariusze i miło się robi jak ktoś napisze chociaż ,,super" wiem że to wnerwiające czasem na blogach że ciągle piszą komentujcie a jak jest mało komentarzy pod paroma notkami to od razu pretensje i pytania ,,Czemu przestaliście komentować" ale trzeba zrozumieć autorki blogów dla nich komentarze się bardzo liczą

      Kasia:*

      Usuń
    2. Jeśli mogę coś dodać - chciałabyś, żeby Twojego bloga komentowały 4 osoby czy 14, Anonimku? Gdybyś go oczywiście miała, bo pewności nie mam -,-

      Usuń
    3. Zgadzam się z wami dziewczyny.. Jak coś ci nie pasuje to poco zaglądasz na blogi ?! Komentarze dają motywację i pokazują, że tych notek nie robi się dla samego siebie tylko dla innych.

      Paula ♥

      Usuń
  9. Super notka i oczywiście genialne scenariusze :)
    N.<3

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam czytać tego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta super blog no scenariusz one są genialne

    Patiiś

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy