Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

niedziela, 15 kwietnia 2012

Przepraszam , scenariusz Kasi cz.5,6 i 7

Hej.! Dzisiaj mój czas na komputerze jest niestety ograniczony... więc nie mam czasu wstawić Wam ''TheBestMin'' jutro też nie wiadomo czy będą ''Miny'' ale na 40% będą:) Bardzo przepraszam:*

W rewanżu wstawie Wam dzisiaj aż trzy części scenariusza Kasi...:)


Scenariusz 5

F: Czemu mnie okłamałaś?
N: O co ci chodzi Fabian?
F: Czemu mówiłaś że Joy powiedziała ci żebyś się ode mnie odczepiła jak było na odwrót!
N: Ale Fabian…
F: Po co? ( odchodzi do Joy )
( Nina zapłakana wraca do swojego pokoju )
Jo: Co porozmawiałeś z nią ?
F: Tak. Chyba masz rację, nie jesteśmy sobie przeznaczeni.
( do Joy i Fabiana podchodzą dziewczyny )
A/P: Co zrobiłeś Ninie?! Wyszła cała zapłakana!
F: Ja? To ona ( opowiada całą rozmowę z Niną )
M/A/P: Ty idioto!
F: Co?
A: Nina nigdy by ci tego nie zrobiła.
P: Zależy jej na tobie
A: A po za tym Joy to wszystko zmyśliła.
F: Joy to prawda ?
Jo: Nie Fabian!
A: Wierzysz Joy czy Ninie?
F: Ja nie wiem.
P: Przecież wszyscy wiedzą że Nina nie umie kłamać.
F: Ale…
A: Kochasz ją i zależy ci na niej?
F: Tak.
A/P/M: Więc idź do niej i ją przeproś!
F: Dobra już idę ( wybiega z salonu i biegnie na górę )
M: Ja idę zatańczyć z Mickiem ( idzie )
P: Ty Joy nic nie kombinuj
Jo: Jasne
Na górze
F: ( puka ) Mogę wejść?
N: Idź sobie!
F: Nino przepraszam (wchodzi)
N: Czemu mi nie wierzyłeś ?
F: Ja… nie wiem. Po prostu Joy jest moją przyjaciółką i
N: I bardziej zależy ci na niej niż na mnie
F: Nie nieprawda zależy mi na tobie i to bardzo.
N: Ale…
F: ( całuje ją)
A: ( wchodzi ) Ooo znowu jesteście razem?
F/N: My się nie rozstaliśmy
A: To ja już nic nie rozumiem. Najpierw ty Nino płaczesz prze Fabiana a teraz mówisz jakby się nic nie stało.
F: Będziemy tu tak siedzieć czy idziemy na imprezę ?
N/A: Idziemy
Po imprezie przed 22.00. Amber wchodzi do pokoju Fabiana i Micka
A: Fabian musimy pogadać
Mi: Ja mam sobie pójść ?
A: Nie możesz zostać
F: No to co chcesz Amber?
A: Musisz zrobić coś dla Niny romantycznego
F: Ale Amber
A: Uwierz  Amber Millington
F: Ale co to da?
A: Bo teraz Nina nie jest pewna twoich uczuć do niej ale gdy zrobisz coś dla niej romantycznego będzie tego pewna
Mi: Posłuchaj Amber. Mi pomogła z Marą więc tobie pomoże z Niną
F: Zastanowię się
V: Macie pięć minut.
A: Ok. Ja już lecę pa
Mi/F: Cześć
A: ( idzie do swojego pokoju )
V: A panna Millington co tu jeszcze robi? Do łóżka natychmiast.
A: No już, już
W nocy sen Niny
S: Uratuj kielich za nim jest za późno.
N: Dobrze Saro. Obiecuje
S: Uratuj ( znika )
N: ( budzi się ) jeszcze jeden dzień Saro.
Rano w pokoju Joy, Patrici i Mary. W pokoju są tylko Joy i Patricia
Jo: Patricio pomożesz mi ?
P: Co tylko chcesz Joy. Chcę cię przeprosić za to wszystko.
Jo: Nie ma sprawy. A złożysz naszą przysięgę?
P: Ok. złożę ( składa przysięgę )
Jo: Pomóż mi odzyskać Fabiana
P: Ale Joy lubię Ninę i nie chcę psuć jej związku
Jo: Obiecałaś
P: No ok. co mam zrobić ?
Jo: Na razie nic. Muszę wymyślić jakiś plan
P: Ale nie rób nic głupiego
Jo: Przecież wiem. Nina pożałuje że odbiła mi chłopaka
Z dołu
T: Śniadanie!
(Wszyscy idą na śniadanie)
Na śniadaniu
T: Mam dla was dobrą wiadomość
W: Jaką?
T: Nie idziecie jeszcze przez dwa dni do szkoły.
Af: Super
F: A czemu?
T: Bo remontują scenę. Całą ją rozkręcają
N: ( wypluwa sok na Alfiego) Co?
F: ( szeptem ) Co się stało?
N: (szeptem)Zebranie Sibuny, teraz.
F: Ale…
N: Powiedz wszystkim. Za 10 minut u mnie i u Amber w pokoju
F: Ok.
N: Ja idę na górę ( wychodzi)

Scenariusz 6

Spotkanie Sibuny
P: Nino o co chodzi?
N: Powinnam wam powiedzieć to wcześniej ale…( mówi co powiedziała jej Sara )
A: Nadal nie rozumiem
N: Pod deskami sceny jest ukryty kielich
Si: Jak to?!
F: Ale oni mają rozbierać scenę
N: Dlatego musimy go jak najszybciej z tam tond wziąć, Victor się dowiedział gdzie jest ukryty, a przynajmniej domyśla się dlatego chcą rozbierać scenę. Sara miała racje oni go znajdą.
F: To może pójdziemy teraz?
N: Dobry pomysł
Si: To idziemy
A: Sibuna?
W: Sibuna
Schodzą na dół
A: Trudy my idziemy się przejść
T: Dobrze ale przyjdźcie na obiad
Si: Ok. ( wychodzą )
( sibuna wchodzi do szkoły. Nikogo w niej nie ma )
N: Chodźcie do sali teatralnej
F: Nino ty wiesz gdzie go schowałaś.
N: No tak ( podnosi jedną deskę i wyjmuję kielich)
A: Ok  to chodźmy do domu bo zaraz obiad
Af: Papu!
N: Ok ale wieczorem spotkanie sibuny, musimy zastanowić się gdzie go schować
W: Sibuna
Wieczorem spotkanie sibuny
N: Macie pomysły na skrytkę?
P: Może w piwnicy?
Af: Albo w pokoju
N: Piwnica odpada bo Victor może tam go znaleźć, a pokuj mogą przeszukiwać tak jak w zeszłym roku
( z dołu )
V: Wybiła dziesiąta, macie pięć minut i chcę usłyszeć jak upada ta szpilka
F: My z Alfiem  musimy iść. Dobranoc Nino
N: Dobranoc
P: To ja też już lecę
A/N: Pa
Sen Niny
S: Na strychu Nino. Schowaj go na strychu
N: Strych?!
( Nina idzie na strych z kielichem )
N: Tu nic nie ma Saro. Gdzie mam go schować?
( nagle miejsce na ścianie zaczyna się świecić. Nina przykłada medalion. Ściana się otwiera)
N: Wow. Tu będzie bezpieczny. ( wkłada kielich )
( przed Niną pojawia się zjawa )
Se: Znajdź Maskę Anubisa albo zginiesz
N: Kim ty jesteś?
Se: Znajdź Maskę.( znika )
Nina wchodzi na śniadanie, wszyscy już są. Joy zajęła miejsce Niny
N: Yyy… Joy ja ty siedzę
Jo: Na razie stoisz
J: Alfie szykuj popcorn, będzie walka dziewczyn
N/Jo: Cicho siedź Jerome
Jo: Jest miejsce koło Patrici
A: Oh. Mara, Jerome, Patricio przesuńcie się, a ty Nino usiądź koło mnie
N: Dzięki Amber
Jo: I widzisz po co robiłaś to zamieszanie Amerykanko ( mówi złośliwie )
M: Joy co się z tobą dzieje, a ty Fabian ? Nina jest twoją dziewczyną czemu jej nie bronisz?
Mi: Maro nie wtrącaj się
M: Nie rozkazuj mi Mick, ostatnio ciągle to robisz ( wychodzi )
Mi: Maro!
J: Jakieś kłopoty w Maraju?
Mi: Zamknij się Clark ( wychodzi )
T: Gwiazdki. Jutro idziecie do szkoły.
Af: Co? Ale dlaczego?
T: Pan Sweet zrezygnował jednak z remontu
N: ( szeptem ) Amber powiedz innym że za 10 minut zebranie sibuny w naszym pokoju
A: Ok.



Scenariusz 7

Spotkanie sibuny
N: W nocy byłam na strychu  i
F: Byłaś sama na strychu? Bez nas ?
N: Sara mi powiedziała gdzie mam schować kielich i (opowiada o zdarzeniu na strychu )
P: Mam dwa pytania. Po pierwsze co to Maska Anubisa, a po drugie kim jest ta zjawa?
N: Nie wiem, ale się dowiem
F: Nie Nino my się dowiemy ( uśmiecha )
N: ( odwzajemnia uśmiech )
A: Patricio, Alfie idziemy.
A/Af/P: (Wychodzą)
F: Czemu mnie nie obudziłaś?
N: Ja… nie chciałam cię budzić
F: Możesz mnie budzić o  której chcesz
N: Dzięki Fabian
F/N: ( chcą się pocałować ale przerywa im Joy )
Jo: Fabian może pooglądamy dzisiaj jakiś film?
F: Dzisiaj nie dam rady Joy
Jo: Czemu?
F: Bo chciałbym spędzić czas z Niną
Jo: No to może kiedy indziej (wychodzi)
N: Fabian to miłe że chcesz ze mną spędzić czas, ale po tej całej nocy chce się położyć
F: Rozumiem. Pa
N: Pa
F: (Wychodzi)
Fabian wpada na Amber
A: Gdzie Nina?
F: Położyła się
A: To było takie romantyczne gdy powiedziałeś że chcesz spędzić  z nią czas, Joy później wyszła taka wkurzona…
F: Amber podsłuchiwałaś!
A: Tylko trochę
F: Ja idę do Micka
A: Ta idź
Obiad. Nina wchodzi
T: Wyspałaś się Nino?
N: Tak, ale jestem strasznie głodna
T: Siadaj. Zostawiłam ci kurczaka bo Alfie zjadłby całego
Af: No co?
J: To że śniadania, obiady i kolacje są dla wszystkich
Af: To ja mam być głodny?
W: Alfie!
Jo: Trudy, a co na kolację?
T: Jeszcze nie wiem
Jo: Może twoja specjalna jajecznica z orzechami?
T: Ale na kolacje?
Jo: A czemu nie?
P: Zgadzam się z Joy. T dobry pomysł.
N: Ale…
Jo: Jedz Nino, jedz
W pokoju Amber i Niny
A: Chodź na kolację
N: Nie idę
A: Czemu?
N: Jestem uczulona na orzechy
A: Aha. To ja poproszę Trudy żeby ci zrobiła coś innego
N: Dzięki
Kolacja
F: Gdzie Nina?
A: W pokoju
P: Czemu?
A: Ma uczulenie na orzechy
T: To czemu mi nie powiedziała?
A: Bo ktoś jej nie dał ( patrzy na Joy)
T: No dobrze to zrobię jej kanapki
F: Ja jej zaniosę
T: Dobrze



Ok to na tyle:)


Proszę,komentujcie:):*


Komentujcie;)


Pozdrawiam Paulaa.

8 komentarzy:

  1. Heh, to czekamy na minki :)
    (Do Kasi) Jesteś genialna! Już prawie mnie przegoniłaś w liczbie scenariuszy! Są na prawdę wciągające i życzę Ci, żeby każdy kolejny podobał się coraz bardziej!
    (Do Alicii) Kiedy Kyla wraca??

    Megi ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki miło słyszeć takie słowa. Nie uważam że są genialne, widziałam lepsze np: Twoje
      ale wielkie dzięki :) A i obiecuje że jak będę miała czas będę komentowała każdą twoją notkę :*
      Kasia

      Usuń
    2. Dziękuję, ale uwierz, na prawdę są extra :)

      Usuń
  2. Fenomenalny scenariusz !!!

    czekam z niecierpliwością na kolejny. :D

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piszesz super scenariusze, Kasiu! Uwielbiam Cię! Kiedy napiszesz kolejny?

    pauliśśśka6070

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne scenariusze !!!

    Paula <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawda.? Ona jest niesamowita i pisze wspaniale scenariusze.! Prosila również o konentarze( bez jej) ma byc 7.!:):*

    Paulaa.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne scenariusze. niesamowice piszesz:)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy