Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

niedziela, 8 kwietnia 2012

Opowiadanie Wielkanocne+Fotki Wielkanocna+Zdjęcia

Hej. I jak.? Śniadanko smakowało.?  Ja zżarłam wszystkoo.! :))

Na początek kilka fotek, które znalazłam przez przypadek.:)

Mara

Alfie

Jerome

Patricia

Nina

Amber

Fabian

Mick

Joy, udało też się ją w całości.

 Wszyscy.


Przepraszam za jakość ;//


Ostatnia fotka to moja przeróbka :)


Teraz fotki śmiesznych min ;D

Amber

Fabian

Nina




Zdjęcia osób, które pokazują znak Sibuny :))

Ana, Brad i dwóch kolesi.

Lady Gaga.



Teraz Wielkanocne opowiadanie. NIE ZWIĄZANE Z POPRZEDNIMI!!!






  • To co wymyślimy Trudy?-zapytała Joy.
  • ...(cisza)
  • To co wymyślimy Trudy?-zapytała Nina.
  • Hmm...Może by tak...Kupić jej...-stwierdziła Amber.
  • Garnek!-Fabian
  • Patelnię-Jerome
  • Nóż-Eddie
  • Maść przeciw UFO-Alfie
  • (wszyscy śmiech!)
  • Może by tak krem na zmarszczki..-Amber
  • Amber...Trudy nie ma zmarszczek..To ślad UFO!!!
  • Ta jasne..-powiedziała Patricia
  • No nie wydaję mi się...Chyba..że ty też jesteś UFO i ich bronisz!
  • Weź się stul Alfie...
  • Aaaa! Ona mnie zabije.! Aaaaaa!! Pomocy!! - Alfie zaczął "latać" po całym salonie.

CDN. jutro :)




Zapraszam^^


Aliciaa.

PS: Dziękuję za 100 odwiedzin, oraz 3 obserwatorów ;D W jeden dzień ;***

5 komentarzy:

  1. Śmieszne opowiadanie i fajnie, że będzie ciąg dalszy :) Smacznego jajka i tak, mi też smakowało śniadanko ;P

    pauliśśśka6070

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna notka. 100 odwiedzin w 1 dzień?! Masakra, to ja w tydzień tyle nie mam :/

    Megi ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna notka. :)

    opowiadanie też jest super :)

    Pozdraiwam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Suuuper opowiadanko!! Rozwala mnie Alfie z UFO ;))
    K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy