Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

piątek, 13 kwietnia 2012

wyniki+ The Best Miny- Joy + scenariusz 3+ filmik.!!

Hej.! Bez rozpisywania...wyniki konkursu.... było ciężko wybrać ale mam nadzieję,że nikt się nie obrazi za werdykt.


1 miejsce zajęła- Tori. 


2 miejsce zajęła- Paula.<3


I 3 miejsce zajęła- Klaudia.


wszystkie wierszyki były super ale musiałam wybrać najlepszy.




Nagrody : (tylko napiszcie mi na GG czy się zgadzacie przyjąć taką nagrodę i czy wgl macie blogi)






Za I miejsce: , 15 komentarzy na twoim blogu( jeśli go masz). Polecanie twojego bloga w 15 następnych notkach


Za II miejsce: Polecanie twojego bloga w 9 następnych notkach, 6 komentarzy na twoim blogu (jeśli go masz).


Za III miejsce: 5 komentarzy na twoim blogu( jeśli go masz), Polecanie twojego bloga w 5 następnych notkach.




Proszę dziewczyny: Napiszcie mi na GG czy nagrody wam pasują i wyślecie linki swoich blogów...:):*




Ok... The Best Miny-Joy:
1)
Plik: 185px-Untitled.png
''Nie ogarniam'' :D
2)
Plik: Radość w Audience.png
''Mmm...kapturek... sexy''
3)
Plik: Tumblr lxnmbbmHyn1r99xavo1 1280.png
''Yyyy...Odczep się od niego...''
4)
Plik: Tumblr lxssn63yVH1qjxuhao1 250.gif
''To ja chcę być z Fabe'sem.!''
5)
Plik: Tumblr ly15isHc0f1r0cnkoo1 500.png
6)
Plik: Joy-Radość-Mercer-z-the-house-of-anubis-20895214-640-360.jpg
''yyyy...''
7)
File:Poy 05.png
''Oh..Patricia uszy mnie od ciebie bolą...''
8)
File:Joygif.gif
''Weź...''
9)
File:Joydress.jpg
''Szczery i szatański uśmieszek:)''
10)
File:Tumblr lyhh0wojbX1r0cnkoo1 500.png
''Oh...wiesz jak on dobrze masuje...:D''
11)
File:Vlcsnap-2012-01-29-11h18m25s36.png
12)
File:Joymece.jpg
13)
File:PIC02.jpg
''Buahahaha.!''
14)
File:PIC12.jpg
''Yyy,że co.?''
15)
File:Tumblr lz9n66yWNH1r0cnkoo1 500.png
uuu...
16)
File:Tumblr lz9nj3zOOq1r0cnkoo1 500.png
''Pam.?''
17)
Plik: Tumblr m00nz7CiXh1rqotnbo1 500.jpg
''W jakich ciuchach mogę mu się spodobać.?''
18)
Plik: Tumblr lzvjuhgtg81qjboujo4 250.png
''O..mój...Boże.!''
19)
Plik: Kopia vlcsnap-2012-02-21-19h19m39s2.png
20)
File:Vlcsnap-2012-02-18-19h49m40s157.png
21)
File:Joy..jpg
Haha.! To zasługuje na 1 miejsce.! :D
22)
Plik: Jabian ... jpg
Haha...leże.!:D
23)
File:JoyTunnels.jpg
24)
File:Vlcsnap-001100.png
''No chyba nie...psss...''
25)
File:KgD4W.jpg
Wzrok szatana:D
26)
File:Jabian - Joy.jpg
 27)
File:JoyM...jpg
Hehe:D
28)

File:Joy 09.png
''To ja tu rozdaję karty...''
29)
Plik: Joy02.png
:D




No to na tyle;) 


Min Joy jest mniej niż min Amber... bo poprostu Amber miała więcej momentów w HoA.:)


Noi scenariusz Kasi, to już trzeci:


Do pokoju Niny i Amber wchodzi Fabian
F: Nino może… co się stało?
N: Czemu mi nie powiedziałeś?
F: Ale czego?
N: Że byłeś blisko z Joy zanim tu przyjechałam .
F: Nino ja…to było zanim się w tobie zakochałem po za tym Joy wie że jesteśmy tylko przyjaciółmi
N: Jesteś pewny? Bo przed chwilą przyszła tu i powiedziała że mam się od ciebie odczepić i że jesteś jej
F: Przecież wiesz że nigdy bym nie zostawił cię dla nikogo
N: Serio?
F: Tak ( całuje Ninę )
Wchodzi Amber
A: Ooo ale słodko. Czy ty Nino płakałaś ?
N: A tak
A: To Fabian tak źle całuje ?
N: Nie Amber. Zaraz ci opowiem.
F: To ja już sobie pójdę. Do zobaczenia na kolacji
N: Pa
(Fabian wychodzi )
A: No to opowiadaj
N: (Mówi o całym zdarzeniu z Joy)
A: Aha
N: Ty coś wiesz Amber
A: Co ? Ja? Nie
N: Amber?!
A: Pokarzę ci ciuchy które kupił mi tata.
N: No to pokazuj
Przy kolacji
M: Słuchajcie za dwa dni idziemy do szkoły
Af: Prawie za trzy
M: Nie ważne Alfie. Więc co wy powiecie na to żeby zrobić jutro imprezę na pożegnanie wakacji?
A: Jupi impreza!
M: I jak zgadzacie się
W: Tak
A: Ale Maro mamy trzy problemy.
M: Jakie?
A: Po pierwsze nie mam sukienki
M: Jutro pójdziesz do sklepu i kupisz
A: Po drugie nie zdążymy zaprosić ludzi
M: To tylko będzie impreza dla nas
A: A po trzecie skąd będą dekorację ?
M: Zostały nam z poprzedniego balu
A: Czyli Nino, Patricio idziemy jutro na zakupy
P/N: Ok.
M: No to trzech osób nie będzie czyli zostanie nas sześć. No to tak Joy i Fabian będą wieszać dekorację, Mick i Alfie pomogą Trudy w kuchni a ty Jerome pomożesz mi w wybraniu muzyki
W: Ok.
T: Najpierw zapytam Victora
Af: Musisz ?
T: Tak , a teraz do pokoi szykować się do spania
Af: Mamy czas aż ,,Wybije 10 i usłyszymy jak upada ta szpila” (naśladuje głos Victora)
W: Haha
T: Do pokoi już. Alfie ty też
W pokoju Micka i Fabiana
Mi: No i  jak stary układa ci się  Niną ?
F: Dobrze.
Mi: Ta na razie
F: Co masz na myśli?
Mi: Mi i Marze też na początku było dobrze a później pełno zerwań i kłótni
F: No tak ale teraz jesteście razem
Mi: Fakt ale…
(Przerywa im Joy)
Jo: O hej. Fabian Mara mówi że mamy już dekorować salon o 10.00
F: Jasne Joy
Jo: A może jutro mały maraton filmowy?
F: Ok.
Jo: To pa ( uśmiecha się)
F: Pa (uśmiecha się)
(Joy wychodzi)
Mi: Dwie dziewczyny na raz to ni wróży nic dobrego
F: Co? Nie. Ja z Joy…zależy mi na Ninie
Mi: To wyjaśnij to Joy
F: Ale…nie mogę
Mi: Zobaczysz że coś z tego wyniknie
F: Ale co?
Mi: Zobaczysz. Ja idę do Mary. ( wychodzi )
F: Ale Mick
W nocy sen Niny
S: Nino zabierz kielich z tego miejsca gdzie jest ukryty. Oni go znajdą.
N: Saro?
S: Zabierz kielich, oni go znajdą
(Nina się budzi )
N: Saro!
A: Zakupy, buciki, szminka, Justin Bieber  ( mówi przez sen )
Nina idzie spać



.... jutro kolejny..:D

I filmik: Z większością prac na akcję. Megi;* wstawiła ten filmik na tablicę Nathalii.:

Nie wiem czemu ale nie mogę go wstawić tu podaję link, obejrzyjcie go, Warto.!

Filmik na akcję.    - :) 

Ok to na tyle. :)

Z kim mam zrobić następne.?  Odpowiedź w komentarzu;*

Nie wiem czemu ale przestaliście komentować;/ Staram się a za to otrzymuje 6 komentarzy gdzie kiedyś było...po 18...;/ 

Wiem,że codziennie odwiedza nas po 100 osób a komentuje tylko 6...


Więc : 8 komentarzy = kolejna notka :)

Komentujcie;)

Pozdrawiam Paulaa.

10 komentarzy:

  1. Świetna notka !! Bardzo dziękuję za 2 miejsce. Miło.. Może kolejne miny z Alfiem ? hmm?

    Paula <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna notka , fenomenalny scenariusz , czekam na ciąg dalszy.

    i bardzo fajny filmik . ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo tak! Następne z Alfie'm. Dla mie to 6 komentarzy to by było dużo, ja dostaję jakieś 3, a tez dużo pracuję nad blogiem... Super notka!

    Megi ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Notka genialna, Miny Joy są super filmik też i zgadzam się następne z naszym Alfiem
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytaj pierwsze litery
    Fabian
    Eddie
    Nina
    Osirian
    Mick
    Erick
    Nowa
    Amber
    Lewis
    Naleśniki
    Alfie

    Nil
    Ozyrys
    Tutenchamon
    Kielich
    Ankh

    Andzia:*

    OdpowiedzUsuń
  6. weekend! Nareszcie. Następne z Alfiem albo z Niną. Scenariusz super wciąga bo kończy się w fajnym momencie
    a miny Joy nic dodać nic ująć no i ogółem fajna notka

    A przy okazji jestem Wera
    będę się podpisywać Wera_:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się pomysł z tymi minami
    Scenariusz też fajny

    OdpowiedzUsuń
  8. Podpisuje się pod anonimowym na górze.Super pomysł ;]
    I ogólnie świetna notka ;)

    ~Trixie :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za I miejsce ;*** Naprawdę mi miło ;D
    Zgadzam się na nagrodę, www.house--of--anubis.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy