Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Opowiadanie Wielkanocne cz. 2

Hejka.

Opowieadanie dedykuję : tajemniczej "K."- ja wiem kto to :), i fanów głupoty Amber :))


  • Ja Cię nie zabiję, tylko twierdzę, że UFO nie istnieje!
  • -Ja uważam że UFO zaraz przyleci i cię porwie!
  • Ja myślę, że UFO to zielone zmyślone coś!
  • Ja myślę, że jesteś UFO bo skąd wiesz że jest zielone?
  • Ja myślę, że to ty jesteś gluto-UFO, bo ciągle gadasz o tych krasnalach?
  • Oni nie są krasnalami!
  • Skąd wiesZ? 
  • Bo dzisiaj to dowodnię.! Bedę czekał, aż przylecą.!
  • Ta jasnee.. UFO-iaku!!-Patricia poszła do swojego pokoju.Alfie do swojego.
  • Możemy wrócić do sprawy prezentu dla Trudy?
  • Uważam że powinniśmy kupić jej sweterek.-Joy
  • Ejj.. Uważam że powinniśmy kupić jej sweterek.-Nina.
  • Powtarzasz po mnie!
  • Nie! Po prostu myśle!
  • Czyli ja też ?
  • Niestety- i obie dziewczyny wyszły.
  • no to co jej kupujemy? nóż?-stwierdził Eddie.
  • Czasami by jej się przydał-powiedziała Mara.-Ooo.! Mick zaraz będzie na czacie!-Mara wybiegła z radością, a Jerome wkurzony.
  • Okej? Amber?-Eddie zapytał.
  • Krem na zmarszczki.
  • Yy...Fabian?
  • Torebkę.
  • Wktórej będzie trzymała krem na zmarszczki! Jestem genialna!
  • Taa.. To kupmy jej Torebkę w kształcie kremu na zmarszczki, albo Krem na zmarszczki w kształcie torebki...
  • Razem odrzekli: Krem na zmarszczki w kształcie torebki..
  • A dla Victora-pomyślał FAbian
  • Okulary-Eddie.
  • Amber idzie szukać kremu na zmarszczkiw kształcie torebki, a Fabian okularów. Ja zostanę pomóc Trudy czy cos...

Cz. 3 już jutro :)


____________________________________________________________________________

Z dedykacją dla "Magda;*"  I nie powinnaś się cieszyć...

" Nie chcę się czepiać, ale zdj. obsada jako króliczki jest z ********************. Tan gdzie był link bloga, zapobiegający kopiowaniu ty wstawiłaś twarze aktorów, żeby go zakryć. ;/ "

Nie! Nie czytam tego bloga. Nie chcę tłumaczyć dlaczego. Mogłyby paść niemiłe słowa. ZDJĘCIE ZNALAZŁAM W GOOGLE!! Weszłam na tego bloga, gdyż chciałam zobaczyć jak wygląda owo zdjęcie. Wygląda inaczej.! Jest w jepszej jakości. Moje jest spikselizowane! (z takich kwadracików).


______________________________________________________________________________

Proszę o komentarze :)


Aliciaa.




Edit :  Tu można kupić dodatki :) - ♥♥♥ :***

6 komentarzy:

  1. Heh...Dzieki za dedykację..:)) A tak przy okazji: Suuuuperaśna Notka!!
    LUDZIE! Zostawiajcie łaskawie więcej komci pod ich notkami. Piszą je dla was!!!
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna notka. :)

    a opowiadanie jest naprawdę fenomenalne. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna notka, mam prośbę (napiszę w mailu) . A jeśli chodzi o sprawę z Magdą, to przypomina mi się historia z Amber Millington ♥♥ ;* ♥♥ (pamiętasz??) . Dopiero jakiś tydzień temu zobaczyłam, że bloga Amber Millington ♥♥ ;* ♥♥ już nie ma...

    Megi ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak pamiętam. Ma nowego bloga :)
      Aliciaa. (spk. to ja ale jestem na kompie rodziców i mi się nie chce logować.)

      Usuń
    2. Aha, nie no, bo ja wchodzę a tu nie ma takiego bloga "WTF?!".

      Megi ;*

      Usuń
  4. Świetne opowiadanie, jak zwykle z resztą :)

    pauliśśśka6070

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy