Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

sobota, 14 kwietnia 2012

Przepraszam.!+2 filmiki+Scenariusz cz.1+Moja filozofia (?) ;)

Hej. Przepraszam że zaniedbałam Was. Sory.! Ale teraz leżę w łóżku bo jestem chora :(


2 filmiki :)

Niestety nie mogę ich wstawić (?!).
Tutaj linki.

Filmik "Nathalia zostań w HOA" :)

I tu moja filozofia.:

Jak ja bym była Nathalią i obejrzała ten filmik popłakałabym się. Tyle wspomnień, tylu wspaniałych ludzi, wielka kariera.. Życie idealne. Gdyby powstał 3 sezon i byłaby inna aktorka zamiast "mnie": obwiniałabym się za to że "ja" tam nie jestem.! Że Oni musieli poradzić sobie beze "mnie"!! Dlaczego i wgl........ Ok. Koniec tego paplania.

Filmik :)

Szczerze nie wiem o co kaman ;)
Dzień z HOA.?
Swoje filozofie zostawcie w komentarzu <3


Scenariusz cz.1 OD PAULI:)
Wyrwane ze środka.


A-Nino ?   Nino ?! Nina ? Halo jesteś ?  Gdzie jest Nina ? (wchodzi do pokoju Fabiana i Eddiego) Jest tu Nina ?
F- Nie a co się stało?
A- Długo jej już nie widziałam.
F- Też jej nie widziałem.
A- A jeśli cos się jej stało ?
F- Spokojnie. Dzwoniłaś do niej ?
A- Tak, ale zostawiła telefon w pokoju.
F- U.. To chodź poszukamy ją. Może jest u dziewczyn w pokoju.
A- Ok. Chodźmy! 
F&A-(Wchodzą do pokoju Joy, Mary i Patrici) 
A- Jest tu Nina ?
P- Nie a co się stało ?
F- Nigdzie nie możemy jej znaleść.
P- Pomogę wam szukać.
A-Chodźmy !
A&P&F- (chodzą po całym domu i nigdzie nie ma Niny.)
A- Co się dzieje?! Gdzie ona jest ?! 
F- Poszukajmy w okolicach domu.
P- Jasne.
A&P&F- (szukają Niny, ale nigdzie jej nie ma)
A- Nina !!!
P- Nino gdzie jesteś ?!
F- Nina ! 
P-Co się dzieje? Szukaliśmy już w pokojach, na strychy, w piwnicy i w każdym zakątku domu. Gdzie ona jest? Zaczynam się o nią martwić.
A- Ja od samego początku sie martwie.
F- Zobaczmy w szkole!
P&F&A-(szukają w szkole, ale również jej tam nie ma)
A- Wypalone drzewo ?
F&P&A- (idą do lasu) 
F-Nie ma jej (zaczyna panikować) Gdzie ona jest ?! 
P-Zobaczcie ! (wskazuje na olej na drodze)
A-Chodźmy !
A&P&F- (idą i docierają do fabryki w której kiedyś Patricia była uwięziona)
P-Ta okropna fabryka ! 
A- Co jeśli tu jest Nina ?
F- Musimy ją uratować ! (podchodzi do drzwi i słucha czy w niej jest Rufus) Cisza. 
A- Zrób coś ~!
F- Nina ? Jesteś tam ?
A- Nina ! 
P- Nino ? Odezwij się !
N- Fabian ? 
CDN ...

Mam nadzieję, że się spodoba ^^ 


Całuski 
Paula <3



No ja też mam nadzieję.! Boskie.!


No a na koniec gif z ROZMOWY Z NATHALIĄ NA KCA2012!! 
Miałam wstawić filmik, ale go usunęli ;(





Aliciaa.

Czekam na komentarze. :)


EDIT: Znalazłam fotki Jade i Nikity  i Alexa na planie iCarly :)






Mam pomysł na konkurs. Szczegóły za 20 minut w podstronie ; )

12 komentarzy:

  1. Super notka i scenariusz ;)

    pauliśśśka6070

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie chcę się czepiac, ale widziałam fotki ekipy w iCarly na blogu jednej dziewczyny, były niepodpisane, ale w tej samej kolejności. Tak się chyba ten blog nazywa : sibuuna.blogspot.com
    Ale notka ogolnie fajna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Kolejność przypadkowa. Znalazłam je w jednym z moich stałych źródeł.
      Aliciaa.

      Usuń
  3. Super.!

    Ps. Pod tą notką jest jeszcze moja notka,ktorej jak narazie nikt nie skomentowal...

    Paulaa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny scenariusz , ale bym chciała aby oni wystąpili w iCarly. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też widziałam te zdjęcia na innym blogu..:/
    Notka ogólnie super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zdjęcia są chyba na każdym blogu. Ja korzystam z moich źródeł a nie z kopiarstwa.
      Aliciaa.

      Usuń
    2. Ale tam były pierwsze, a jednak nie wydajesz się być taka, więc ja ci wierzę...

      Usuń
    3. Ona by nie mogła skopiować tych zdjęć ponieważ ma inny znak wodny ;)

      a notka świetna.

      Usuń
    4. ? o co kaman wgl?
      siwetna notka, Alicio :)

      Megi ;*

      Usuń
    5. Do Anonimowego nad Megi;*
      Jaki znak wodny..?
      Aliciaa.
      Ps; dziś notki nie będzie :(

      Usuń
  6. te zdj. z iCarly można znaleźć na google.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy