Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

wtorek, 10 kwietnia 2012

''Głosodawcy'' + pytanie + obsada

Hej.! Wiem,że dwa dni nie pisałam ale byłam w szpitalu.

Mam pytanie- Czy ja mam dalej tłumaczyć.? - odpowiedzi piszcie w komentarzu;)




A teraz ''głosodawcy'' - w polskiej wersji dźwiękowej występują:


Nina Martin-Laura Samojłowicz.


Laura Samojłowicz




Fabian Rutter-Wojtek Rutowski.





Patricia Wiliamson-Agnieszka Marek






Amber Milington- Zofia Zborowska





Mick Campbell-Piotr Deszkiewicz




Mara Jaffray-Kamila Boruta





Jerome Clark-Michał Podsiadło




Alfie Lewis-Józef Pawłowski



Joy Mercer-Joanna Pach



Joanna Pach

Victor Rodenmar.-piotr kozłowski




Trudy Rehman-Anna apostolakis


 Daphne Andrews-Anna Sroka






i inni...

a teraz tabela obsady:



NazwaAktor / aktorkaEpizodRok
Nina MartinNathalia Ramos1-1502011-2012
Fabian RutterBrad Kavanagh1-obecny2011-obecnie
Patricia WilliamsonJade Ramsey1-obecny2011-obecnie
Amber MillingtonAna Mulvoy-Ten1-obecny2011-obecnie
Jerome ClarkeEugene Simon1-obecny2011-obecnie
Alfie LewisAlex Sawyer1-obecny2011-obecnie
Mara JaffrayTasie Dhanraj1-obecny2011-obecnie
Mick CampbellBobby Lockwood1-72/1502011-obecnie
Radość MercerKlariza Clayton1-obecny2011-obecnie
EddieBurkely Duffield 75-obecny2012-obecnie
;/ Czyli,że to już potwierdzone,że Nathalii w 3 sezonie nie będzie...



Ok to na tyle.


Proszę o komentarze.! I odpowiedzi na pytanie-czy mam dalej tłumaczyć.?


Komentujcie.!:)

Pozdrawiam Paulaa.

7 komentarzy:

  1. Fajna notka ^^ Jeżeli chcesz to możesz tłumaczyć. Jak będziesz tłumaczyła ja na pewno przeczytam : D

    Paula <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna notka. :)

    dla mnie to już obojętnie...czy będziesz tlumaczyć...

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym chciała, żebyś tłumaczyła, bo robisz to fenomenalnie ;)


    pauliśśśka6070

    OdpowiedzUsuń
  4. Super notka :) Jeśli chcesz to tłumacz, ale nie chcesz mieć trochę niespodzianki? Jak teraz się wszystkiego dowiemy, to polska wersja będzie nas nudzić. Ja nie oglądam po angielsku, bo chcę mieć jakąś małą niespodziankę :) A czemu byłaś w szpitalu ? ^^

    Megi ;*

    PS. Dawno u mnie nie gościłaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak masz tłumaczyć do półki nie będzie 2 sezonu w polsce

    OdpowiedzUsuń
  6. Tłumacz dalej jak chcesz, ale ja bym wolała mieć niespodziankę i super notka:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem lepiej już nie tłumaczyć , polowa z nas chce mieć jakąkolwiek niespodziankę. ale jak chcesz to tłumacz , bo i tak nie ma co już wgle pisaćź na blogach...

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy