Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Wyniki ankiety+ scariusz Kasi cz.8+ TheBestMiny-Patricia.cz.1

Hej.! Bez rozpisywania wyniki ankiety:   A i miny Patrici podzielę na części bo jest ich sporo a ja dzisiaj naprawdę nie mam czasu:*



Opowiadań
  15 (50%)
 
Tłumaczeń
  6 (20%)
 
Zdjęć
  8 (26%)
 
Gifów
  4 (13%)
 
Przeróbek
  3 (10%)
 
Filmików
  7 (23%)
 
Inne (odpowiedź w komentarzu)
  2 (6%)
 


Liczba głosów do tej pory: 30 


Razem z Alicią postaramy się wam dogodzić.:)

I miny:(bez numerowania bo nie mam czasu:*)

Plik:!. Patricia png
File:Patricia9.jpg
File:Patricia10.jpg
File:House of Kidnap House of Cat-Nap.jpg
File:Patricia13.jpg
File:Patricia spills water on nina.png
File:Patricia12.jpg
File:Patricia11.jpg
File:HoCHoN5.jpg
Plik: HoCHoN8.jpg
Plik: Tumblr lk39ppDCcs1qhod15o1 500.png
Plik: Patricia czytanie ninas diary.png
Plik: PATRICIAS.jpg
Plik: 185px-Clip6.jpg
Plik: Fabicia10.jpg
Plik: Patricia7.jpg
Plik: HoMHoP6.jpg
Plik: HoRHoR14.jpg
File:TrixieW.jpg
Plik: Trixie.jpg
Plik:. Patricia jpg
File:TrixieW!.jpg
File:PatriciaW!!.jpg
File:Patrina!!.jpg
File:TrixieWilliamson.JPG
File:Patricia!Williamson.JPG
File:Tricia Williamson.JPG
File:Wheres joy.JPG
File:T W.JPG
File:Pater.jpg
File:Oo.jpg
File:Trixie.PNG

Ok jutro reszta:*

I scenariusz Kasi:

Scenariusz 8

Do pokoju dziewczyn wchodzi Fabian
F: Hej. Trudy zrobiła ci kanapkę
N: O dzięki. Mam nadzieję że nie ma w niej orzechów ( uśmiecha się )
F: Nie ( uśmiech się). To ja…już pójdę
N: Ta i jeszcze raz dzięki
F: Nie ma za co ( wychodzi )
( Fabian słyszy rozmowę Victora z Panem Sweetem przez telefon )
V: Te dzieciaki musiały się dowiedzieć że szukamy kielicha i go zabrały
P.S: A może Victorze on nie był tam ukryty
V: Jestem pewien że on tam był!
P.S: No dobrze Victorze, a co z eliksirem?
V: Nadal próbuję go odtworzyć, ale to nie jest takie łatwe
P.S: Dzieciaki nic nie wiedzą?
V: Nie, robię wszystko w piwnicy
P.S: Dobrze, ale uważaj
V: Wiem ( rozłącza się )
( Fabian idzie do siebie )
Na drugi dzień Fabian wchodzi do pokoju dziewczyn
N: Hej Fabian
F: Muszę wam coś powiedzieć
N: Mów
F: Podsłuchałem wczoraj rozmowę Victora, mówił że próbuje odtworzyć eliksir i domyśla się że zabraliśmy kielich z pod sceny
A/N: Co?
N: Po szkole musimy zrobić zebranie Sibuny
F: To ja pójdę powiedzieć Alfiemu i Patrici ( wychodzi )
W tym samym czasie rozmowa Micka i Mary
Mi: Maro przepraszam cię za wszystko
M: Nie Mick to ja przepraszam nie powinnam tak na ciebie naskakiwać
Mi: Czyli między nami wszystko w porządku?
M: Tak ( całuje Micka )
W pokoju Alfiego i Jeroma
J: Wiesz co Alfie mam ochotę na żart
Af: Ja też
J: Może jutro poprzestawiamy zegarki żeby szybciej z kończyć lekcje
Af: Ok.
T: Gwiazdki chodźcie na śniadanie bo spóźnicie się do szkoły
W drodze do szkoły: Alfie idzie z Amber, Niną i Fabianem, Mick z Marą i Jeromem a Patricia z Joy
P: Masz jakiś plan zdobycia Fabian?
Jo: Tak ale musi nadarzyć się okazja
P: Co to za plan?
Jo: Poczekaj a się dowiesz
P: Ale.
Jo: Nie martw się, nie zrobię nic głupiego

Komentujcie.!:)

Pozdrawiam Paulaa.

15 komentarzy:

  1. Super zdjęcia szkoda że podzielone jest na dwie części i bardzo proszę głosujcie w ankiecie ode mnie jestem ciekawa co myślicie
    Kasia:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i przy okazji na czwartym zdjęciu mina Niny mnie rozwala
      Kasia:*

      Usuń
    2. A mnie rozwala zdjęcie z nr.18.
      to wygląda jak Heil Hitler. [ czy jakoś tak ] :)

      Usuń
    3. Mój kot podchodzi do mnie i tak wystawia łapę mój tata zawsze się z tego śmieje i nazywa go czasami Hitlerek
      Kasia:*

      Usuń
  2. Bardzo fajne miny Patricii

    a opowiadanie jak zwykle fenomenalne. :D

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie pisałam .. w każdym razie odezwę się na gg.;) mimy są świetne .. śmieję się gdy je widzę . xx opowiadanie jest fantastyczne .. a z tą kanapką to się głodna zrobiła .. haha xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny scenariusz <3
    Te miny są świetne ;* Czekam na kolejną notkę i scenariusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super są twoje notki!!!! ;)) A zdjęcia są rewelacyjne.!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. Super notka a dzisiaj będzie następna? A scenariusz kiedy będzie?
    Andzia:**

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się super fotki i scenariusz kiedy następny?
    Wera_*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jutro będą następne. ;* przepraszam że nie dzisiaj;*

    Paulaa

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy