Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

czwartek, 5 kwietnia 2012

Powrót.!

Hej. Wracam po 4 dniach, ale mała przerwa dobrze mi zrobiła.
DO PAULI: Z okazji świąt wielkanocnych zostajesz ADMINISTRATOREM BLOGA! Będziesz mogła dodawać ankiety, zmieniać wygląd bloga itd. :)


Powrót.! - Wracam. Moje notki będą rzadziej, ale postaram się niekiedy dodawać dwie notki dziennie.:)

ZACHĘCAM DO AKCJI, ABY NAT ZOSTAŁA!!

Ok. Postaram sie nadrobić ten tydzień. Czego chcecie więcej.??



  1. Więcej fotek.
  2. więcej gifów (animek)
  3. więcej informacji.
  4. więcej opowiadań.
  5. więcej recenzji.
  6. więcej moich przeróbek.
  7. Więcej przeróbek z neta.
  8. więcejfilmików z YT.
  9. więcej piosenek.
  10. więcej konkursów/akcji*
  11. Jedną gazetkę.

* Akcja "narysujmy TDA♥" skończyła się 1 kwietnia. Pracę katrin115 oceniłam na 10.! :) W mailu napiszę Ci propozycje nagród. Główną nagrodą jest : Pisanie przez tydzień bloga z nami. :D*

nie wstydźcie się proponować.!! MOżecie z Anonimów :) Można kilka opcji :)

To moje prace na Akcję :  MoŻeCiE kRyTyKoWaĆ :)










Aliciaa.

PS:OPOWIADANIE JUTRO :)

4 komentarze:

  1. Łał super.! Dziękuje Ci.<33;* ro dla mnie niespodzianka.!:*

    Paulaa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z opcji czego chcecie więcej to wybieram 8,9 i 11!
    Bardzo się cieszę, że wracasz!!! Mam nadzieję, że Nat wróci do HoA!!

    Megi ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm, chciałabym więcej... opowiadań, jakbyś mogła oczywiście. Świetne prace na Akcję. Sama bym lepszych nie wymyśliła. Świetna notka. Cieszę się, że wracasz. Pozdro! :)

    pauliśśśka6070

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak fajnie że wracasz, doczekać się nie mogłam ;))
    K.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy