Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

niedziela, 1 kwietnia 2012

Mi nie jest do śmiechu.. ;'(

Hej. Chciałam Was poinformować, ze odchodzę...


żarcik! :D Prima Aprillis :)

Ale serio chciałabym Was poinformować, że na chwilę obecną muszę zawiesić z mojej strony bloga. Na jakiś czas. Nie mam tematów, a poza tym na FB napisałam dlaczego muszę..

Zawieszam TYLKO na jakis TYDZIEŃ. Po prostu muszę się po tym pozbierać.

Aliciaa.

Do napisania za ok. tydzien;)

4 komentarze:

  1. Szkoda, że musisz zawiesić, ale spoko, rozumiem, to znaczy nie za bardzo, ale rozumiem ;p

    Megi ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielka szkoda , że zawieszasz bloga. :(

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na początku się nabrałam.. XD Zawsze się nabieram. Szkoda, że odchodzisz.. Ale Paula bd dodawała notki ?

    Paula <3

    PS: Nie chciało mi się logować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej tak. ;D Chyba że ona też zawiesi.;/ Ale wątpię:)
      Aliciaa.

      Usuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy