Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

wtorek, 3 kwietnia 2012

KCA2012

Hej. To, ze piszę, nie znaczy że odwieszam. Kilka fotek z KCA2012. Będzie można obejrzeć dzisiaj o 18.00 na Nickelodeon.

PROSZĘ O NIE KOPIOWANIE!!












Teraz jeszcze mój znienawidzony Justin Bieber:




Teraz kilka gifów związanych z KCA2012:





A teraz kilka kompletnie innych gifów które znalazłam w necie:
Ale są z Aną i Bradem więc :D







Teraz kilka moich przeróbek.:





Zdradzę Wam tylko że "nasi" nie wygrali ;/ 

Teraz mądre słowa z bloga : wikaa999-houseofanubis .

"I następna zła Jeśli dobrze słyszałam to nasz kochany serial ani Brad i Ana nie wygrali.;(
Ale taka nominacja to jest coś wielkiego mimo to że nie powiodło się, można stwierdzić że są jednymi z najlepszych.!


Aaa jeśli już piszę co mnie wkurza. Otoż tak. Nie wiem czy słyszeliście ale został wydany nowy magazyn. Zgadnijcie jaki.? To już jest przegięcie Taki Fhineasz i Ferb mają magazyn a jeszcze doszedł magazyn Ten Głupiej Irytującej Gąbki, która z wszystkiego się szczerzy i się cieszy gdy jakiś Krab obetnie jej pensję. Zauważyliście, że tam każdy wpierdala te "kraboburgery" .?
No ludzie ! To moje zdanie, ale jeśli zrobią gazetę jakiejś żółtej gąbce to dlaczego nie ma gazetki dla takiego super serialu jak Tajemnice Domu Anubisa. ? Przecież TDA ma miliony fanów na całym świecie.!!!
Ha ha ale się rozpisałam. I mam nadzieję, że nie uraziłam nikogo mówiąc że nie lubię "Tej Gąbki" "


Neddziiak.>3 dobrze gada.!

Ja też nie lubię tego żółtego gówna.!

Oraz kolejne mądre słowa z tego bloga, tym razem od Wikaa999:

" 


Zastanawia mnie jedno.. Dlaczego nie wzięto Nathalii, aby była prezenterką i reprezentowała House of Anubis?? Przecież to ona gra główną rolę, a nie Ana.. Dla mnie wydaje się to trochę dziwne.... Nie wiem czy zauważyliście, ale ekipa z HoA przyszłą na galę razem, tylko Nathalia zjawiła się oddzielnie.. Nie ma jej na zdjęciu grupowym aktorów z HoA.. Nie wydaje wam się to dziwne?? Wszyscy byli elegancko ubrani, a ona przyszła w spodniach i zwykłej bluzce.. Tak jakby chciała to sobie olać. Może przesadzam, ale takie jest moje wrażenie. Czyżby Nathalia obraziła się na resztę ekipy? Na dole pisze: Nie mówcie nic Ninie.! Brad Kavanagh i Ana Mulvoy Ten reprezentują ekipę Anubisa w dwóch najlepszych strojach tego wieczoru...."


Mam nadzieję, że się nie obraziłyście...:)

Naszukałam się tych zdjęć.! Proszę o 15 komentarzy.!

Aliciaa.

PS; Następna notka ok. 5/6 kwietnia. :))

7 komentarzy:

  1. Haha, już po teście? Też nie lubię tego żółtego czegoś, my chcemy gazetę o TDA! Fajna notka :)

    3m się
    Megi ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Test zaczynał się o 9. kończył po godzinie. Dla dyslektyków i wgl. mieli maxymalnie dodatkowo 30 minut. Ja nie mam żadnych problemów z dyslekcją ani nic w tym rodzaju. :)
      Aliciaa.

      Usuń
    2. Aha :) I pomyśleć, że za rok też będę musiała pisać ten durny test -,-

      Megi ;*

      Usuń
  2. OMG.. Jakiego miałam dzisiaj raon stresa.... ^^ Ale był łatwy Xd Notka jak zwykle Super !!

    Paula <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie trudny był.:/ polozyly mnie zadania z matmy...:( tak,szkoda że nie wygrali.

    Paulaa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nawt lubie tą gąbke, a niewiem co ci wszyscy fani TDA mają do gazetki, skoro jej nie ma to znaczy ze inni nie chcą -.-
    Anonimek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i tak, ale skoro jesteś fanem HoA, to nie chcesz z nimi gazetki? Ja bym chciała. A tak BTW to suuuuperaśna nota. ;)

      Usuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy