Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

sobota, 21 kwietnia 2012

The Best Miny-Victor + scenariusz Kasi cz.11 i 12.

Hej.! Przepraszam za moją nieobecność.:* Postaram się to nadrobić :)
Dzisiaj mam dla Was TBM-Victora. i dwie części scenariusza Kasi;*

Okey,so let's go.!


File:House-of-anubis-119-clip-8.jpgPlik: House-of-anubis-110-cart.jpg
Plik: House-of-anubis-146-clip-2.jpg
Plik: House of House szkodniki Betrayal.jpg
File:Nina-trudy-victor3.jpg
File:Vicie.jpg
File:Victor.jpg
Haha.! To jest pierwsze miejsce.! :)
File:Victor Rodenmaar Jr..png
File:Victor!.jpg
File:Victor Rodenmaar JR.jpg
File:Victor Rodenmaar.png
File:V Rodenmaar JR.jpg
File:VRodenmaar!.jpg
wzrok szaleńca...:D
File:Victor!!.jpg
Oł maj gasz.!
File:Vicky!.JPG
Huehue ;3
File:Tv.jpg
Plik: Victor.PNG
Plik: Victor ........ jpg
Plik: Vict.jpgPlik: Lalalar.JPG
''Co za smród...''
Plik: Hoa-4.jpg
Plik: RSZ obraz 5.png
Plik: Tumblr lxee34PocQ1qepso5o2 500.png
File:Tumblr lx6vanno4n1r1ik4ko4 400.gif
File:Anim 254e2775-1a87-bb74-399a-c57cce195157.gif
To nie jest mina,ale musiałam ją dodać:D
Plik: Vlcsnap-2012-01-28-11h56m41s6.png
Plik: Vlcsnap-2012-01-28-16h44m27s100.png
File:Vlcsnap-2012-01-29-11h18m02s69.png
Plik: Tumblr lz040vBapU1qlt2my.gif
File:Tumblr lzifq6Shzg1r4wv1ao1 500.jpg
File:Tumblr lzmn55AkJ71r8jluqo1 500.png
Haha.!
File:Tumblr lzwomrs0Rt1rq8gypo1 500.png
Plik: Victorjr .. jpg


Ok to na tyle;)


Teraz 11 i 12 scenariusz Kasi, przez weekend scenariusze mogą się nie pojawić....



Scenariusz 11

Po lekcjach
F: Nino może pójdziemy na spacer
N: Jasne
A: To my poczekamy w domu
N: Ok.
Na spacerze Niny i Fabiana. Dochodzą do starego budynku
N: Kto by pomyślał że twój nie winny spacer doprowadzi nas do takiego miejsca
F: (patrzy na zegarek) Chyba musimy wracać bo za 10 minut będzie obiad
N: Ok. ale musimy tu kiedyś wrócić
F: Dobrze
W tym samym czasie w szkole
J: Alfie został ostatni zegar w gabinecie Pana Sweeta
Af: Doba idziemy
J/Af : ( idą do gabinetu dyrektora )
J: Alfie podsadź mnie
Af: Dlaczego ja?
J: Po prostu mnie podsadź
( do gabinetu wchodzi Pan Sweet )
P.S: No proszę, proszę nasi psotnicy. Chciało się kończyć lekcje wcześnie?
J/Af: My…
P.S: No więc dobrze jutro po lekcjach posprzątacie całą szkołę bez wyjątku
J/Af: Ale…
P.S: A teraz do domu marsz
Przy obiedzie
T: Gdzie wyście byli ?
F/N: My na spacerze
Af/J: My w szkole
T: Dobrze nie ważne. Mam wam coś ważnego do powiedzenia
A: Lady Gaga ma przyjechać?
T: Nie, ale za dwa tygodnie przyjedzie do nas nowa dziewczyna Poppy Clark
J: Co? Nie ! To nie może być prawda
T: Tak Jerome twoja siostra
Af: Uwielbiam ją. To taka dziewczęca wersja Jeroma tylko mniejsza i gorsza
P: Czy może być coś gorszego od tego gluta?
Af: Poppy
A: A od kiedy Jerome ma siostrę? Nigdy o niej nie słyszałam
J: Bo nie lubię o niej mówić
T: Maro przeniesiesz się na strych  i będziesz mieszkała razem z Poppy odremontujemy go
J: O nie.
M: O co chodzi Jerome?
J: O nic
M: Ok. nie  chcesz nie mów ( wychodzi )
J: Maro zaczekaj ! ( wybiega )



Scenariusz 12

M: Co Jerome?
J: Ja przepraszam. Ona tak jak powiedział Alfie jest gorsza ode mnie
M: Ale jak gorsza?
J: Ona jest nie czuła i skrywa w sobie uczucia umie też szantażować po za tym zna mój sekret
M: Nie jesteś nie czuły!
J: Obydwoje wiemy jaki jestem
M: Tak ale jesteś też miły i szczery
J: Dzięki Maro ( przytula ją )
M: Ja już pójdę ( idzie do pokoju )
( wszystko widział Mick )
Mi: Clark nie zarywaj do mojej dziewczyny
J: Zezłościłem ickosia?
Mi: Zamknij się albo pożałujesz!
J: Może ona cię już nie chce?
Mi: ( daje Jeromowi w twarz)
Wszyscy wchodzą
T: Chłopaki uspokójcie się
Mi: Nie odpuszczę pacanowi ( chce uderzyć drugi raz, ale Fabian go zatrzymuje )
F: Nie jest tego wart. Chodź
Mi/F: ( idą do pokoju)
T: Gwiazdko nic ci nie jest?
J: Nie. Tylko boli mnie oko
T: Chodź przyłożę ci coś zimnego
J/T: (wychodzą)
A: Ciekawe o co poszło?
P: A raczej o kogo?
Af: O Marę a o kogo?
N/A/P/Jo: O Marę?
Af: No przecież Jerome już w zeszłym roku się w niej bujał
A: To nie możliwe
P: Czy to nie on mówił że Mara jest nudna?
Af: To ten sam Jerome
A: Jak ja mogłam to przeoczyć jestem królowa swatania wyczuwam miłość z kilometra, a nie zauważyłam czegoś takiego?
P: Możesz sobie to wytłumaczyć tym że byłaś zajęta ,, Fabiną ‘’
N/Jo: ,, Fabiną” ?!
Jo: Nie róbmy tak więcej
N: Ok.
A: To połączenie twojego imienia i Fabiana
N: Jesteś genialna
A: No wiem
Jo: Idziemy Patricio?
P: Nie chcę jeszcze pogadać z dziewczynami
Jo: Od kiedy kolegujesz się z Amber i Alfiem?
P: Odkąd zobaczyłam jacy są naprawdę
Jo: Ta ja idę, baw się dobrze ( idzie )
N: Zebranie sibuny o 23.00 w moim i Amber pokoju
P: Ok. Ja pójdę powiedzieć Fabianowi
N: Jasne
Zebranie sibuny
N: Znowu śniła mi się Sara
P: Co chciała?
N: Powiedziała tak ,, Znajdź na regale księgę wielką tam wskazówki będą”
F: Jaką księgę i o jaki regał chodzi?
P: Może o ten w piwnicy?
N: Brawo Patricio
A: Schodzimy do piwnicy?
N: Tak


Kolejne The Best Miny będą z Eddiem. Zgadzacie się.? Odpowiedź w komentarzu;)


Ok,proszę komentujcie.!  :)


Komentujcie :)

Pozdrawiam Paulaa.

4 komentarze:

  1. Super!! Tak kolejne TBM z Eddim ♥♥♥
    Kasia! Przegoniłaś mnie...:D

    Megi ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. NO !!!
    NARESZCIE Z EDDIEM. :D

    a scenariusz jak zawsze świetny. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. O, Tak! Z Eddim super będą!! ;))
    Asia

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy