Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

sobota, 7 kwietnia 2012

małe podsumowanie+prosimy+zdjęcia+praca

 Hej.! Dziś notka trochę na szybko:) 


Chciałabym życzyć Wam udanych świąt-Wszystkiego najlepszego.!

















Kolejna część to małe podsumowanie:

Tyle osób wchodziło na nasz blog przez cały czas.!! Prawie spadłam z krzesła jak to zobaczyłam.!:):*



Liczba wyświetleń stron według krajów
Poland
11 794
Russia
225
United States
85
Germany
19
Ukraine
13
United Kingdom
6
Brazil
4
France
4
Latvia
4
Belgium
3



Łał.!


(pl) - Dziękujemy.!


(ru) - спасибо .!


(USA)-  Thank You.!


(Ger)- Danke.!


(ukr)- спасибі .! 


(UK) -Thank You.!


(FR)- Merci.!


Okey . 


Teraz- Prosimy.!


Ja wiem,że każdą notkę ogląda ponad 200 osób a pod notkami pojawia się tylko po 5..po 8 komentarzy. Jak to  powiedziała Alicia- ''Jeden komentarz, 20 sekund a tak cieszy.'' Haha super.!:):*  Więc bardzo Was prosmy komentujcie albo zawiesimy niestety bloga..:(


Noi parę zdjęć:


Plik: Tumblr m216gkbsL21r0yl44o1 500.gif
Plik: Gbvjh.jpg
Haha.!
File:Fabian.Rutter.png
Jego miny mnie rozbrajają.!


I teraz coś kompletnie nie fair.!

Das Haus Anubis ma swoją gazetę a HoA nie.! :(

Plik: 5.jpg
Plik: 8.jpg
Plik: 9.jpg

a to żółte coś też ma swoją gazetę.!:( ;/;/




Nawet w USA mają swoje akcje patrzcie:


Plik:. Nie png

Jutro jak będę miała więcej czasu to to przetłumaczę;*

I jeszcze coś...:(


NazwaAktor / aktorkaEpizodRok
Nina MartinNathalia Ramos1-1502011-2012

Czyli,że to już pewne.?:(


I teraz możecie się pośmiać, oto moja praca;) Grafik ze mnie nie będzie:D



Tłumaczenie z chmurek:

P:Gdzie jest Nina.?

A:Nie wiem. Co się z nią dzieje.? Gdzie ona jest.?!  Miała mi pomóc wybrać sukienkę.

P:Myślisz,że zniknęła.?

E:O  nie.! Wywalą mnie z roboty,przecież miałem ją chronić.

F:Nina,proszę wróć do mnie bo zwariuję.

I ten obrazek ze światem.:  Nathalia prosze,proszę zostań,bez ciebie to nie będzie miało sensu.  Twoi fani z całego świata.

 I praca Majki;* -Dziękuję;*


I jeszcze raz bardzo prosimy o komentowanie...:):*

I proszę przesyłać prace na konkurs i akcję;)'*


Komentujcie;)


Pozdrawiam Paulaa.

7 komentarzy:

  1. super są te prace.
    Jak będę miała pomysł to też zrobię; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Super te prace ;) Do mnie też proszę wysyłać! I nie zawieszajcie! Ja prawie wgl nie dostaję komentarzy i co mam powiedzieć?!

    OdpowiedzUsuń
  3. sssssssuuuuuuuuuuuuuuuuuuppppppppppeeeeeeeeeeerrrrrrr

    OdpowiedzUsuń
  4. ha ^^ świetna ta twoja przeróbka. inne tez bardzo ładne. CIeszę się, że w innych krajach też mają swoje akcje. Im więcej tym lepiej XD

    Paula <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be okay. I'm definitely enjoying your blog and look forward to new posts.



    My blog post; bankruptcy attorney florida

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy