Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

środa, 18 kwietnia 2012

The best miny-Patricia cz.2 + scenariusz Kasi część 9.

Hej.! Przepraszam,że wczoraj nie pisałam;* Bez rozpisywania:

The Best Miny-Patricia cz.2:

Plik: HoLHoA 4.jpg

Plik: Patricia Podcast3.jpg

Plik: Patii.png

Plik: HoPHoB57.jpg

File:HoPHoB79.jpg

Plik: Tumblr ljq8dokHpW1qhod15o1 500.png

File:390124 359153530777895 184518061574777 1470907 1336770063 n.jpg

File:Patricia Mask.PNG

Plik:. Trixie :) gif

File:Trixie2.jpg

File:Patricia 7.png

File:Patricia.JPG

File:Vlcsnap-2012-01-28-11h48m05s102.png

File:Vlcsnap-2012-01-28-13h07m55s248.png

File:Vlcsnap-2012-01-28-12h51m05s80.png

File:Acheohae.PNG

File:Tumblr lymrhetPFL1qfn5mso1 500.gif

File:Tumblr lyuqqgHSkk1rot73qo4 400.gif
Haha.!
File:Tumblr lywj9miDYr1qaimyuo6 250.gif

File:Kweenjade.png

File:Vlcsnap-00040.png

File:Vlcsnap-00086.png

File:Patriciaddd.jpg

Plik: Screen shot 2012-02-11 at 6.11.21 PM.png

Plik: HELLO.jpg

Plik: Vlcsnap-2012-02-11-08h32m23s229.png

Plik: smile.gif

Plik: Tumblr lzghnrkKZV1r4wv1ao2 r1 500.png

Plik: Tumblr lzib7xtv2l1qaimyuo2 250.gif

Plik: Tumblr lzkwssAuXT1rot73qo1 500.png

Plik: Unknown.jpg

Plik: Tumblr m00ni1zbel1rq8gypo1 500.png

Plik: Dom Duplicy, House of Haunting 08.jpg

File:Patricia...jpg

Plik: Maska 04.jpg

Plik: Tumblr m0egalidCM1r1j6wio8 250.gif

Plik: Patricia ciecz pouring.jpg

Plik: Tumblr m0tu1dxHsp1r2afhbo1 500.png

Plik: Fabicia 01.png

Plik: Patricia 01.png

Plik: Alfie Nina Patricia 02.png

Plik: Tumblr m178akLSBa1rs09kfo3 250.gif

Plik: Patrina 01.jpg

File:Cast.jpg

Plik: Gbvjh.jpg
haha to pierwsze miejsce.!

Z kim kolejne.?:*Piszcie w komentarzu;*


I scenariusz:


Scenariusz 9

W szkole na lekcji Pana Winklera
P.W: W zeszłym roku  wystawiliśmy wspaniałą sztukę więc w tym roku wystawimy tą samą
A: A nie lepiej wystawić nową
P.W: Dobry pomysł Amber ale kto ją napisze
A: A kto w zeszłym roku napisał genialną sztukę o Egipcie?
P.W: Nina. Nino zgadzasz się?
N: Tak czemu nie
P.W: No więc dobrze. Za tydzień lub wcześniej chce mieć zarys scenariusza żeby przydzielić postacie. W połowie października chce ją wystawić.
A: Czemu tak wcześnie?
P.W: Bo później będą święta i nie będzie czasu. Zdążysz Nino?
N: Tak oczywiście
Dzwoni dzwonek
P.W: Gdyby ktoś z was miał pomysł na sztukę niech poda go mnie lub Ninie
A: Ale super znowu piszesz sztukę
P: Tak dzięki tobie
A: No wiem jestem genialna
N: Dobra chodźmy na Francuzki bo się spóźnimy
Rozmowa Jeroma i Alfiego
J: Jak ci się układa z naszą królową Amber?
Af: Tak sobie. Amber nie chce się zgodzić na chodzenie
J: Haha! Na chodzenie?
Af: Tak a co?
J: Nie nic. Może kup jej prezent. Będzie zachwycona
Af: Dzięki Jerome ( odchodzi )
J: Oj Alfie, Alfie, nasz głupi Alfie
Po szkole spotkanie sibuny
N: No więc tak, Fabian podsłuchał rozmowę Victora ( mówi co usłyszał Fabian )
P: A co z tą Maską  i zjawą
F: Dowiedziałem się tylko tyle że zjawa to Senkhara egipska bogini. A maska daje nieśmiertelność
P: Tylko tyle?
F: Tak. Dzisiaj poszukam więcej.
N: Teraz zajmijmy się sprawą Victora?
A: Co masz na myśli?
N: Musimy dzisiaj zejść do piwnicy
A: Nie! Znowu nie wyspane noce i oczy jak królik albinos
P: Nie tylko wygląd jest ważny blondynko
A: Nie…
N:  Nie kłóćcie  się
F: Chodźcie bo Trudy będzie się martwiła
N: Dzisiaj o 23 u mnie i u Amber w pokoju. Sibuna?
W: Sibuna
Przy kolacji
Jo: Fabian może dzisiaj zrobimy maraton filmowy? Bo w sobotę nie przyszedłeś do mnie?
F: Zapomniałem Joy, dzisiaj też nie mogę ale jutro tak
Jo: To super
N: ( patrzy zazdrosna)
Mi: Muszę wam coś powiedzieć. Za tydzień wyjeżdżam do Australii
W: Co ?
Mi: Mój tata załatwił mi stypendium sportowe i wyjeżdżam
M: Mick możemy porozmawiać?
Mi: Co? A tak… jasne
M/Mi: ( wychodzą )
J: O szykuje się kłótnia
Rozmowa Mary i Micka
M: Czemu mi nie powiedziałeś?
Mi: Dopiero dzisiaj tata mi o tym powiedział
M: Czyli już podjąłeś decyzję?
Mi: Tak wyjeżdżam
M: Świetnie ( idzie do swojego pokoju )
Mi: Ale Maro! 


I jak.?? Podoba się.? 

Z kim kolejne TheBestMiny.?:* :) Napiszcie w komentarzu;*


Ostatnio przy notce było 15 komentarzy więc bardzo dziękuję, mam nadzieję,że będziecie wciąż tak komentować;*


KOMENTUJCIE;)


Pozdrawiam Paulaa.

11 komentarzy:

  1. Super..! Czekam na kolejną notkę i jak masz czas to wejdź na gg :)

    Megi ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra!!! Świetne miny! ;)
    Asiaa;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Następne TBM z Jeromem i super notka

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak anonimek nade mną ma rację następne TBM z Jeromem
    Kasia:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle fantastyczne opowiadanie. :)
    a ja chciałabym , żebyś zrobiła następne miny z Eddiem. :D

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te miny mnie rozbrajają xd
    Genialny scenariusz <3
    Następne z Jeromem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miny Victor'a! :D
    Scenariusz świetny! :D
    Ogółem: wszystko jest FANTAStIKO (mój częsty tekst ^^).

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne!!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jerome albo Victor :)) A był Fabian? Jeśli nie to może z nim

    OdpowiedzUsuń
  10. Someboԁy nесeѕѕaгily assist to makе seriouѕly
    articleѕ I would state. Τhаt is the verу
    first tіme I frequеntеd yοur ωеb page
    аnd so fаr? Ι amazed with the аnalуsiѕ уou made
    to cгeatе thіѕ аctual ρut up incrеdible.
    Wonderful taѕκ!

    Also ѵiѕit my web blоg; New Bingo Sites

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy