Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

czwartek, 26 kwietnia 2012

Przepraszam, wyniki ankiet.

Hei ;(

Przepraszam, ale ostatnio nie czuję się na siłach, żeby pisać tego bloga.


Wyniki ankiet.:

Dla ślepych powiększyłam.

mamy z paulą tyle samo głosów. 24!
Paula:Jest super<3 (13)
Aliciaa.Jest super<3 (11)
Paula:Myślę że jest w porządku (3
Aliciaa.  -------||--------
Paula:Nie wiem (1)
Aliciaa.---||---
Paula:nie obchodzi mnie to (2)
Aliciaa. Nie obchodzi to mnie (3)



Paula: Jest głupia. Niech odejdzie (1)
Aliciaa.Jest głupia. Niech odejdzie. (6)

Więc myślicie że jestem głupia???

Ok...Wezme to sobie do serca i pomyślę nad odejściem.

Aliciaa.





4 komentarze:

  1. Ali!!! Nie odchoodź! Nie przejmuj się takim jednym, głupim głosem ;) Jesteś super i szczerze(nie obraź się Paula)wg mnie jesteś lepsza niż Paula :)
    Torii ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, nie jednym, no ale może to jedna osoba klikała z wielu kont ;)

      Usuń
  2. Oj , widzę , że ktoś tu jest OBRAŻALSKI. ;)
    a tak na poważnie , moim zdaniem nie warto takimi głupotami się przejmować, niech myślą co chcą , miej to w głębokim poważaniu. !!!
    jak chcesz to odejdź , ale naprawdę nie warto , bo pomyślą , że się poddałaś. !!!
    właśnie takie jest moje zdanie. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ala! Nigdy, nawet przez chwilę nie pomyślałam, że jesteś głupia. Lubię Was równo, obie z Paulą jesteście SUUUUUUUUUUPER. Kocham wasze posty i jak którakolwiek z Was odejdzie ten blog nie bd istniał! Paula napisała, że myśli nad odejściem, Ty napisałaś, że myślisz nad odejściem... Chcecie stracić to wszystko, co osiągnełyście?! Macie już 165 postów, 26 obserwatorów i chcecie to porzucić?! Nie możecie tego tak zostawić! Ten blog doprowadził do tego, że zaczęłam czytać blogi, pisać scenariusze, a także do założenia mojego bloga. Jak go zawiesicie, albo porzucicie to się załamię!

    Megi ;(

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy