Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

środa, 11 kwietnia 2012

Notka z prośbami ;)

Hej. Dzisiaj "nienormalna" notka, gdyż nie mam czasu.

Proszę:



  • DO CZYTELNIKÓW
  1. O komentowanie wszystkich notek.
  2. O zapraszanie mnie na FB ; )
  3. O pisanie maili.
  4. O przysyłanie materiałów do notek.
  5. O pisanie swoich spostrzeżeń na temat bloga, oraz mnie.
  6. O hmm.... O wchodzenie na tego bloga : )
  7. O wchodzenie na mojego drugiego bloga. (kliknij).
  • DO PAULI999 (kiedyś)
  1. Miałaś pisać historyjki... Kiedy.?
  • DO PAULI (mojej<33 [drugiej redaktorki] )
  1. Uzupełnij podstronę.!

Paaaaa.!


Aliciaa.

PS: nie wiem czy jutro pojawi się notkaa.. ;/

3 komentarze:

  1. Chcialam uzupelnic ale nie wiem z jakich przyczyn nie mogę....:(:* <33.

    Paulaa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ejj............ Wyślij mi na maila co chcesz napisać w podstronie, a ja to umieszczę . :)
      Aliciaa.
      PS: Jakoś przywrócono podstronę "Home.=)" :D

      Usuń
  2. Hmm. No tak.. Muszę, przyznać, że zapomniałam XD Miałam napisać wczoraj ale nie zdążyłam dzisiaj na 100 % Napiszę i ci wyśle :)

    Pozdrawiam, Paula <3

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy