Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

piątek, 6 kwietnia 2012

Dlaczego.??+ praca Megi+ filmiki.

Hej.! Po pierwsze chciałabym podziękować Alici za danie mnie na administratora.Dziękuje<3.

Po Drugie-dlaczego.??

Dlaczego przestaliście komentować nasze posty.?! Wiecie ile to pracy zrobić porządną notkę.? Ja za dwugodzinne tłumaczenie dostałam 8 komentarzy,gdzie kiedyś było po 18.!
Proszę komentujcie, bo widzę że sytuacja sprzed miesiąca się powtarza. I to nie tylko moje posty. 



Komentujcie posty moje i Alici.


Z góry dziękuję.




Mam tutaj pracę Megi na akcję,jak dla mnie jest super.A wam się podoba.? Piszcie w komentarzu:



Super.! Zachęcam do brania udziału.! Ja sama zrobię parę prac,jak tylko znajdę czas:):*

Noi filmiki:




Najpierw pocałunek Fabiny w trzech różnych seriach.




Oni mieli 3 sezon ze swoją Niną:(  A tu trailer (Das haus anubis):


Mieli też swoją piosenkę,zazdroszczę im;/  :




Nie wiem dlaczego ale nie mogę wstawić tego filmiku, jest to pogrzeb Fabiana z Het huis Anubis


Pogrzeb Fabiana :(




Jak dla mnie Fabian miał ładniejszą fryzurę w 1 sezonie:)






Ok na dzisiaj to tyle.


Proszę o komentarze.! 


Komentujcie:)


Pozdrawiam Paulaa.









6 komentarzy:

  1. Fajna notka, U mnie też z resztą ne komentują..

    Paula <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ejj.. Mogę zrobić nagłówek z Nathalią.? - Pomysł Toriiiiiii :) <33
    Aliciaa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna notka. :)
    mam nadzieje , że jednak Nathalia nie odejdzie z HOA.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super notka ;) Fabian nie umrze, tylko będą tak myśleli (wikipedia) ;D

    Megi ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna notka :)
    Przepraszam ,że rzadko komentuje,postaram się to zmienić :D
    I o co dokładniej chodzi z tym Fabianem ? :p
    ~Trixie :]

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy