Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

sobota, 25 lutego 2012

3xP

Hej.:)
3xP = Przeróbka  Paula  Praca  :))

Moja przeróbkaa :)



 Praca Megi ;*





Paula :)) Ona rano wysłała mi pracę, że Rufus jest Kolekcjonerem. Jakiś czas temu na Nick`u pojawiła się kartka.. że Rufus=Kolekcjoner.. Wkurzyłam się....

To ta przeróbka"




Jeszcze karta z Nick`a =))-Dodam Jutro =))



Cieszycie się, że blog prowadzi Paulaa.?



Komentować .;))




2 komentarze:

  1. Hmmm... Ciekawe :D Nie wim czy sie cieszę bo miałam zamiar zapytać Paulę czy nie chciała by poprowadzić ze mną bloga.. No ale cóż .. Ty byłas pierwsza :D :P


    Paula <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety. Jutro pojawi się moja normalna notka i uprzedzam będzie baaardzo długa.:):* ( Paulaa)

      Usuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy