Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

niedziela, 12 lutego 2012

Sesja Mary.+ Nie żyje legenda! :'(

Hej.


Nie  żyje legenda!- Chodzi o Whitney Houston.
Zapamiętaj.!




Sesja Mary:
Kolaż Tasie:


Mara i kasa:

Mara i wieelki motyl

Mara na plaży:

Mara w Sibunie?

Tasie i bałagan:

Tasie na sesji:

A jeżeli chodzi o tekst w chmurce "na suuper blogi" tzn. że mój blog jest suuper, bo na moim blogu (TYLKO!) pojawi się ta sesja.:))


+ O której wstaliście? Ja o 13, bo szłam spać o 5! :/
A ja jutro nie idę do szkoły!! :P Mam feriee! :))


Aliciaa.


PS: Dostałam znów scenariusz od Megi, ale z częścią Walentynkową, więc wstawię ja 14. :)
Mój scenariusz będzie dotyczył TYLKO walentynek, TEŻ SIĘ POJAWI.


:))Miłego popołudnia.:))
PoDoBaŁa SiĘ wAm SeSjA??


Z kim chcecie następną??

2 komentarze:

  1. Fajna ;) Najlepsze to na plaży i z kasą ;p
    Megi ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi 'Mara na plaży','Tasie na sesji' i 'Kolaż Tasie'
    :))

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy