Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

niedziela, 19 lutego 2012

Aaaaaaa.!

Hej. Nie mam dużo czasu więc wstawię Wam Tylko JEDNĄ kartkę ;// i 2 zdjęcia ;))

Zdjęcie, które Ana wstawiła na Twittera. Bardzo mi się podoba ;))



Kartka z Verą, o której zawsze zapominałam ...


Wybaczcie nie mam wiele czasu. Wstawię tylko pracę konkursową Torci (Wiki)




PIĘKNEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Chcecie osobę, która ze mną prowadziła by bloga.?
Piszcie w komentarzach! To dla mnie ważne ;))
Aliciaa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy