Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

czwartek, 23 lutego 2012

Przeróbkaa.!

2POST BY ALICIAA. TODAY :)


Hejka.

Wreszcie udało mi się zrobić cool`ową przeróbkę..
A historia tej przeróbki to....:
Kiedyś zapytałam się jednej dziewczyny gdzie przerabia zdjęcia, potem ściągnęłam ten program. Długoo go nie używałam. Dzisiaj chciałam poszukać jakiś info o Piper i Alfie`m i natknęłam się na śmieszne zdjęcie Amber. Postanowiłam potem znaleźć zdjęcia Piper i Alfie`go i.... Potem włączyłam ten program... I gotowe.. SIEDZIAŁAM CHYBA GODZINĘ!!!



Mam nadzieję, że Wam się podoba ;)

Aliciaa.
KOMENTUJCIEE.! :D

4 komentarze:

  1. Ode mnie? Ten mój program, którego nazwy nie wymienię, żeby mi pomysłu nie podkradli?? ;D
    Torii ♥ [zmieniam podpis, bo moja chamska mama mnie teraz tak nazywa :/]

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna przeróbka, nie zbyt profesjonalna ale co tam.;)

    Neddziiak.>3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy