Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

poniedziałek, 27 lutego 2012

Nie mam czasu!!!+zawieszę z powodu....+Coś ;))

post By Aliciaa.
Pierwszy dzień w szkole po feriach... Minął mi nawet przyjemnie ten dzień ;O

Pierwsza sprawa...NIE MAM CZASU! Tzn. nie wiem jak często bd pojawiały sie posty ode mnie. Wiecie..zaczęła się szkoła, a dla mnie (a w zasadzie dla mojej mamy) Nauka jest najważniejsza! Rozumiecie.?

ZAWIESZĘ Z POWODU... Myślicie, że mi nie jest przykro jak widzę, że Paula ma 5 komentarzy, a ja 00!?
Nie znam osobiście Pauli, ale wiem że to uczciwa osoba. Nie wiem...Może myślicie że ten blog prowadzi TYLKO Paula.? Aż tak ją lubicie.? To może pozostawię ten blog jej.? A może kompletnie usunę blog.? Wybierajcie... Więc zajrzyjcie pod posty.. Bo może dzisiaj było 10 postów.? A może 2.? Jeden mój-który napisałam o 5, i Pauli-który został napisany o 10... Wtedy komentujecie TYLKO Paulę..Jakbym nie istniała..
A i jeszcze kilka komentarzy pod postem Pauli: "Super blog" Było takich kilka.. A jak ja pisałam posty to zdarzył się chyba 1 komentarz że "Super blog". Czyli gdyby nie Paula to ten blog nie byłby "Super.."?
Wiem, że to 'nowość', ale Dopiero pojawiły się 3 posty i NAGLE blog jest SUPER??? Zastanówcie się!!!



Teraz kilka Filmików:

TO MÓJ ULUBIONY!!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


















































Miłego oglądania ;)








Magazyn, który połączyłam w kolaż ;)







Okkkk... To na tyle. :D

Aliciaa.




10 komentarzy:

  1. szkoda, że mi zablokowali i że już Wam nie mogę nabijać... A chciałam chociaż do 6.000...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zawieszaj ja też niezbyt mam czasu ale robie bardzo długą notkę a ostatnio na komputer wchodzę na 30 minut i dodaje coś w tresc notki wiec mozliwe ze odemnie nitka pojawi sie dopiero jutro lub w srode.

    Ps.Prosimy o komentarze na moich i alici postach!:):*

    OdpowiedzUsuń
  3. Spokojnie.. Mi tam twój blog podobał się nawet zanim dołączyła Paula.. Nie denerwuj sie i nie zawieszaj bloga bo jest bardzo fajny. Może po prostu Paula ma inny sposób pisania.. Nie wiem dla mnie podobają się posty i jedniej i drugiej.. Wiem, że to nie działa jak ktoś coś mówi czy pisze jak np. w tym przypadku ty, że nikt nie pisze pod twoimi postami, że supre blog.. Wiem, że to nie działa wtedy. Ale ja i tak Ci powiem SUPER BLOG !!!

    Paula <3

    PS: Tak wiem trochę poplątałam, ale mam nadzieję, że coś zrozumiałaś z tego co napiałam !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie martw się twój blog zawsze jest i będzie Super nawet przedtem kiedy dołączyła Paula. I nie zawieszaj bloga tylko dlatego że nikt nie komentuje tyle samo twoich postów co Pauli mojego bloga nikt nie komentuje i nawet mnie to denerwuje ale cóż.

    Martusia>3

    P.s mam nadzieje że się odnajdziesz jakoś w tej mojej plątaninie zdań !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aliciaa, proszę nie zawieszaj bloga! Jest, był i zapewne będzie SUPERR! Bez cb nie bd taki, podobają mi się notki Pauli i twoje , a jak go usuniesz to dostanę deprechy ;((

    OdpowiedzUsuń
  6. Hym...
    Jak tu się wypowiedzieć...
    Moim zdaniem jesteś zazdrosna. Co z tego, że u niej jest więcej komentarzy, bo w końcu blog jest spulnością.
    To niedojrzałe. Sama wiem to bo też jak sama wiesz prowadzę bloga i też zdarza mi się wielkie "0".
    Ta rozumiem, że to nie jest przyjemne ale to nie powód aby pisać o tym notkę.
    Jakbym była na miejscu Pauli, czułabym się źle.
    Bo co ona poradzi na to,że ludzie komentują jej notki.?!
    Najbardziej rozwaliło mnie to.: "Czyli gdyby nie Paula to ten blog nie byłby "Super.."?
    Wiem, że to 'nowość', ale Dopiero pojawiły się 3 posty i NAGLE blog jest SUPER??? Zastanówcie się!!! "
    Albo ten fragment.: "Może myślicie że ten blog prowadzi TYLKO Paula.? Aż tak ją lubicie.? To może pozostawię ten blog jej.? "
    Wiesz mogłaś ją urazić.
    No ale co ja tam bd się mieszać w sprawy innych. Ale poczułam potrzebę obrony Pauli. Nie rozumiem potrzeby pisania tego postu. Ludzie i tak bd komentować wybrane przez siebie posty. Nie rozumiem również pisania o usunięciu bloga.
    Ale rób jak chcesz. Jakbyś usuneła udowodniłabyś, że nie jesteś dojrzała tylko jakąś kapryśną małolatą która jest zazdrosna, że nie ma komentarza.
    Osobiście lubię twój blog i często tu goszczę.
    Mam nadzieję, że nie masz mi za złe tego co napisałam.
    Nie chciałam w żadnym stopniu Cię urazić.
    Więc nie musisz komentarza usunąć, bo nie ma tu nic obraźliwego tylko szczera prawda.
    Pozdrawiam Nataliaa.

    PS Jest nowa gra na nicku.;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie bd się powtarzać po innych na górze.Ale również uważam ,że blog był,jest i będzie super.
    A co do komentarza wyżej...to ja się nie zgadzam.Rozumiem twoją sytuację.Każdy by się tak zachował ,nawet jeśli mówi ,że to niedojrzałe.
    Pozdrowienia :)
    ~Trixie ^ :]

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy