Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

sobota, 4 lutego 2012

Ohh..Peddie..

Hej.
Mam dość.
Byłam na łyżwach. :))  WRESZCIE!!


Okii..
Napisałam scenariusz, ale zgubiłam blok, w którym piszę moje scenariuszee!! 
:((
Scenariusz planowałam na dziś ale..
DZIŚ PEDDIE.!






Jaakie niewyraźne.:((






Gify:











Mam nadzieję, że będą razem.. Ile byłoby pięknych par: Nina-Fabian, Amber-Alfie, Mara-Jerome, Patricia-Eddie, Joy-singielkaa.?
Osobiście nie oglądam odcinków po angielsku, bo nie mam czasu.
Mogłabym, bo umiem PERFECT angielski..

Okej.
Dobranoc.


Nina-HoA:
Nic mi nie jest.. Nie mam czasu..:(


Alicee.;*

2 komentarze:

  1. Thе belt could be woгn wherever so you can get a
    greаt operate out taking a cat nаp or washіng propeгty.


    Havе a loοk at my site: Flex Belt

    OdpowiedzUsuń
  2. Right here is the perfеct wеbpage for еveryone who reаlly wantѕ tο undeгstand this topic.
    Υοu understand so much іts almost tough to argue with yоu (not that
    I pеrsonally woulԁ want to…HaHa). You certainly put a branԁ new spin оn а subject
    that's been discussed for many years. Great stuff, just wonderful!

    Also visit my web blog: http://peoplesmouth.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy