Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

środa, 1 lutego 2012

Wyniki ankiet, hmm.. :)

Hej.;)
Jak Wam mija dzień.?
Aaaa! Mi suuuper.!
Sorki, że wczoraj nie napisałam ale... długa historia..


Wyniki Ankietek :P



Alicee.:*
  14 (87%)
 
Kylaa ^.^
  2 (12%)
 




Brad  21 (58%)
 
Burkley
  4 (11%)
 
Alex
  3 (8%)
 
Eugene
  7 (19%)
 
Bobby
  0 (0%)









Domyśliłam się że tak będzie..:P

Hans Bourlon, CEO of Studio 100 announced in an radio interview that the preparations for season 3 already has started


Powstanie TRZECI sezon.?

 PolandNickelodeon11 June 2011May 2012
 
A jeszcze niedawno był 13 march 2012... :/



Fotki:











Bardzo ładny lakier :P





Z niewiadomych przyczyn nie chce wejść mi zdjęcie z strony NICK-a, ale wiem, że.. (coś z innej beczki)
Wiem,  że Patricia też ma ten dziwny tatuaż, czy coś.;P


I ostatnie:


Papa.;*
Zobaczę czy coś jutro uda mi się napisać :)
A.;*

2 komentarze:

  1. Hej,
    alice, czemu się nie odzywasz? Chodzi mi o to, że już piszę 3 rozdział, a ty nadal siedzisz cicho! :/
    Odezwij się!
    Torcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne fotki.;D

    Rechabilitazja ;P

    Nataliaa

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy