Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

niedziela, 19 lutego 2012

Notka.??

Hejka. Sorki że tak późno...Spaaaać.. Ale dobra BLOG NAJWAŻNIEJSZY :))

Taka notka organizacyjna z tego wyszła...Czytajcie.

1) Zauważyłam, że coraz mniej komentujecie moje posty, odkąd dowiedzieliście się-a w zasadzie kiedy napisałam-że przechodzę załamanie nerwowe..;( Proszę komentujcie, bo to jedyna motywacja.;/

2) Proszę przysyłajcie prace na konkurs.!

3) Jeżeli chcecie ze mną pogadać piszcie na mój e-mail ;)

4) Zapraszajcie mnie na FB i na T ;))

5) Chcecie nową redaktorkę bloga .?  Sama nw czy wszystko ogarniam.... Piszcie w kom. ;))

6) Czy macie pomysły na konkursy.?

7) Odpowiadajcie na 'Pyt. Dnia"!

8) Nie bd pisała scenariuszy..;/

9) Przysyłajcie materiały do notek.!

10) Z kim następna sesja.? (była już z Amber, Marą i Patricią)

11) Hmm...To chyba na tyle..Nie mam siły.......... Odpowiadajcie na pytania w komentarzach, a jak wam się nie chce to na e-maila ;)

Aliciaa.


1 komentarz:

  1. hej, czemu nie bedziesz pisać scenariuszy? ;((
    A jak chcesz kogoś do pomocy do bloga to rób jak chcesz, jak nie ogarniasz wszystkiego to kogoś poproś ;) Ale nie zawiesisz bloga??
    Pzdr ;*

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy