Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

wtorek, 21 lutego 2012

Wytłumaczenie punktów+recenzja :D

Siemcziii..=**
Sorka że wczoraj nie napisałam wieczorem, ale dostałam karę za to że się wydarłam, że mnie sąsiedzi słyszeli ;/
Do końca miesiąca jeszcze mam wizyty u psychologa i powinno być lepiej. Nie mogę się doczekać kiedy będę "normalna"...
Oki..Czas przejść do tematu.
W poprzednich postach mogliście przeczytać że brak komentarzy=zawieszam bloga. Czekam do końca miesiąca na WIĘCEJ KOMENTARZY (co najmniej 2 przy jednej notce.Liczę również na moją kuzynkę, chociaż stwierdziła że HoA jest dla niej dziecinne. I tu liczę na to że w komentarzach znajdą się słowa takie żeby Kyla wróciła do HoA.)
smerfetko290101: Czekam na Twoją pracę.!
A.! Odnośnie konkursu! Nagrody JESZCZE LEPSZE!!!!!!!!!:
I miejsce: 2 notki na blogu i 10 komentarzy
II miejsce: 1 notka na blogu i 7 komentarzy
III miejsce: 12 komentarzy 
warto brać udział!
                                                             ***
Okej..Jak mogliście wcześniej przeczytać: "nie bd pisała scenariuszy", bo po prostu nie mam na to czasu. Jeżeli już to na jakieś święta np. Boże Narodzenie, Sylwester...Urodziny..
Urodziny.?! Tak. Jeżeli masz urodziny lub twój przyjaciel, który czyta ten blog,
3 dni przed urodzinami  napisz do mnie e-maila z imieniem, imieniem ulubionej dziewczyny i chłopaka z HoA, oraz wrogów z HoA. W dniu urodzin opublikuję scenariusz. :)))

                                                          ~~~~~~~~~~~

Zauważyłam że wiele blogów robi sesje i przerabia zdjęcia.. Ja grafikiem nie jestem, i wpadłam na pewien pomysł. BĘDĘ ROBIŁA WYWIADY!!!!!! Moim zdaniem to oryginalny pomysł bo to będą PIERWSZE W SIECI WYWIADY!! Mam nadzieję się podoba.. Z kim pierwszy wywiad.? Ale zaraz..Pomyślicie "Jak ona chce robić wywiady???" Oczywiście! Zapomniałam... Wywiady bd zawierały zmyślone informacje.; )


Hmmm........
To na tyle..
Zapomniałam! Recenzja!

Daje link: #klik#

=)

Pytania?
Napisz na maila =)

Aliciaa.
PS: Wieczorem nie napisze ;((

3 komentarze:

  1. super:)
    Kiedy byś wstawiła pierwszy wywiad ??

    OdpowiedzUsuń
  2. Naj, naj naj!!! Po rostu nic dodać, nic ująć. Ja chcę z... Eddiem! Wiem, wiem, brzmi to tak jakoś... No ale jestem jego fanką :D Wysłałam Ci książkę!!! Napisz do mnie czy chociaż zaczęłaś już pisać :) CHCĘ KYLĘ I CIEBIE NA BLOGU! Bo we dwie stanowiłyście bardzo dobry (że tak się wyrażę) Dream Team :)
    Pozdr
    Torii ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widzę Cię na fb! Jakby Cię wgl nie było! :/

    To ty możesz mnie zaprosić, wyślę Ci nazwę na maila.
    Torii ♥

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy