Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

wtorek, 28 lutego 2012

Przepraszam..?

hejkaa.
Matko jeszcze tyyyle do piątkuu..;//

POST=PRZEPROSINY

Chcę przeprosić WSZYSTKICH, których uraziłam. Tylko uważam, że powinnam, o tym Wam powiedzieć co czuję. W końcu, czasami komuś trzeba się wyżalić. Ale tak:
-Wielkie SORRY dla Pauli!! Tylko niektórzy ludzie potrafią mi zaufać..
-Sorry dla innych komentujących, oraz czytających, którzy musieli czytać moją paplaninę.
-No i innych.


          To nie jest zawieszanie bloga.!!


Nie wiem czy mam coś jeszcze do powiedzenia na chwilę obecną...
Ok, żeby troszkę urozmaicić Wam notkę dodam LINK :)


Wejdź.!




Aliciaa.




3 komentarze:

  1. Ok nie gniewam się:) Ps. Muszę powiedziec ze byc moze notka pojawi sie odemnie jutro,pojutrze lub dopiero w weekend.:( przepraszam ale nauka najważniejsza.:/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, że nie zawieszasz bloga :D
    Paula <3

    PS: Zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Neddziiak.>3 (nie chciało mi się logować)29 lutego 2012 15:18

    Hah. Widzę że lubisz się wygadać.;P
    Ale to dobrze.;)
    Pauli pewnie ulżyło.;)

    Neddziiak.>3

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy