Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

piątek, 17 lutego 2012

Wracam ;P

Hejka. Dopiero wróciłam, i już do Was piszę ;))
Chciałabym jeszcze wrócić do Akcji. Proszę mnie nie posądzać o byle co, ponieważ skończy się to dla mnie jeszcze gorzej niż jest. Przechodzę załamanie nerwowe, i czasami mnie ponosi. Nie chcę wracać do tej sprawy i przepraszam Cię, i nie zawieszaj bloga. Chcę jeszcze powiedzieć, ze cieszę się że mogę prowadzić tego bloga, nawet jeżeli nie dobrze mi jest na świecie. Tutaj się uspokajam..


Okkk.






Nie chciało mi się tłumaczyć, więc jeżeli ktoś nie jest taki leniwy, i to przetłumaczy, wysyłka na mój adres e-mail ;)

A filmik dostałam od czytelniczki - Klaudii ;D Pozdro ;D



Czyżby szykuje sie kłótnia.?

  Victor znowu kombinawał i wykombinował. Znalazł wiadomość w lalce. Pisałam to we wczorajszej notce (TUTAJ). Na dole.; )

Alfie - Faraon?? ;P Potem bd w tym tańczył jak świr! Zapomniałam. Alfie jest świrem ; D



Ooooo...



Sądząc po minie Niny, nie było to suuuper miłe..;/


Nina i jej wisior no i oczywiście: '' przeczuuuuuucie'' ;D



Senkhara w komórce się nawet pojawia!!



Starsza wersja Amber..






A! No i zapomniałam... Dzięki Kyluś, za wspaniały wypad do kina, za super wieczór itp. ;DD
Wracam.;D


Aliciaa.
PS: CZEKAM NA ZGŁOSZENIA DO KONKURSU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PPS:Odcinek 49/50- od Anonima ;)

1 komentarz:

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy