Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

środa, 22 lutego 2012

Wywiad z Eddie`m :))

Siemczii.;*
Sorki że tak późno ale  Suzi wyciągnęła mnie na łyżwyy.; )

W pytaniach pomagała mi Kylaa ;) Dziex :)
Wywiad z Eddie`m:

- Czy masz dziewczynę?
- Oficjalnie nie, ale całowałem się z Patricią, i to traktuję jako "związek". Niedługo spytam się jej czy zostanie moją dziewczyną.

-Kiedy się po raz pierwszy się całowałeś.?
- Niedawno...Z Patricią.

- Czy na początku gdy przyjechałeś do Domu Anubisa wszyscy Cię dobrze traktowali?
-Hmm...W zasadzie tak, tylko Patricia oblała mnie mlekiem. Podobno Amber i Nina były oblane wodą. To nie fair!

- Czy Sweet jest Twoim ojcem.
-Biologicznym. Nie lubię go, i nikt nie wie o tajemnicy.

- Co sądzisz o..Amber?
- To blondynka, która czasami ma niezłe pomysły..

- Wiesz o Sibunie?
-Jakiej Sibunie?
-Czyli nie...

- Wolisz Trudy czy Verę.?
-Hm...Obie dobrze gotuja więc obie. (śmiech)





Nie mam czasu, muszę do poniedziałku przeczytać 500 stron lektury!!!!!!!!!!!!!!


Aliciaa.

3 komentarze:

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy