Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

niedziela, 26 lutego 2012

Polowanie na ,,Senkharę,,

Hej.!  Wiem że miałam dodać dalesz opisy ale to dużo tłumaczenia i wgl -.-  więc dzisiaj dodam ,,notkę na szybko,,  przez caly tydzien bylam chora wiec teraz mam duzo nadrabiania i byc moze notka jutro odemnie sie nie pojawi . B ardzo przepraszam ale Alicee napewno cos doda :)
Przejdzmy do tematu : Otóż Alicee dodala ostatnio zdjęcie jak Eddie i Mara polują na ducha , wstawię troszeczkę zdjęć , tym duchem na którego polują jest : SENKHARA.! oto zdjęcia:






komentujcie pliss;*:)

pozdrawiam Paulaa

12 komentarzy:

  1. Super, że wstawiłaś zdjęcia :))
    Ja nie mam czasu... Muszę się uczyć, w końcu mam ostatni dzień ferii ;'((
    Aliciaa.
    PS:Mamy 5700 wejść.! Może dla kogoś to mało, ale ja się cieszę ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, powinniśmy się trochę zareklamować. Bo pod notkami nie ma komentarzy... :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna notka :D Czekam na kolejne.

    Paula <3

    PS: Jeśli chcecie zareklamować swój blog to na moim blogu jest zakładka "Reklama". Tam możecie się wpisac z prośbą o wejście :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok dzięki kolejna notka pojawi się jeszcze dzisiaj :)

      Usuń
  4. Świetny blog.!! ;D

    Wikaa999

    OdpowiedzUsuń
  5. super blog-jak każdy o HOA lub TDA-chociaż to to samo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki staramy się;) mam nadzieje ze bedziecie wchodzic:)

      Usuń
  6. Ciekawy blog.
    Możemy się zareklamować nawzajem:)
    Tylko ,że mój blog jest nowy i jeszcze mało popularny.
    A co do notki to świetne zdjęcia ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok w następnej notce zareklamuje twój blog ale byloby milo jak ty bys rowniez pomogla nam go " opopularnić" :)

      Usuń
  7. Hehe, ja wam dobiję te wejścia do 6.000 jak chcecie (chociaż już to zrobiłam ;D)
    Torii ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ejjj, no bez takich postów jak ten następny, dobra? Bo się zaczynam dołować... :/
      Torii ♥

      Usuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy