Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

sobota, 18 lutego 2012

Kartki+recenzja ;D

Hejkkkaaa.;))
Tutaj Kartki;

Napisali Nina Marton, Mara Jeffray!!!!!!!!!!-WPADKA!!


Sekrety Patricii; 
 Całowała się z Eddiem.
 Patricia ma identyczną bliźniaczkę. 
 Muzyczny geniusz.
 Odrzuciła wycieczkę do Mediolanu. 





Recenzja 

http://www.house-of-anubiss.blogspot.com/

Tak - ten blog jeszcze raz bo miałam zastrzeżenia do braku nagłówka. Więc skoro teraz jest to na kolejną recenzję wystawiamy  blog http://www.house-of-anubiss.blogspot.com/

 Nagłówek:
HoA.♥
Nagłówek podoba mi się w swojej prostocie, ale do złudzenia przypomina były nagłówek jednego z blogów, który również recenzowałam 8/10

Notki:
Staranne - w większości zdjęcie lub filmik czyli estetyczne i zadbane
10/10 BRAWO!
Kontakt:
Jest zakładka z kontaktem więc kontakt BDB
10/10 BRAWO!
Popularność: Blog średnio popularny, ale warty polecenia ma ponad 3000 odwiedzin, ale powinien mieć więcej. Ma 12 obserwatorów.
7 / 10
Ogólne: 35/40 Wiem, że opis się powtarza ale po prostu go skopiowałam bo nie opłacało mi się pisać nowego, ponieważ nie mam na to czasu, a więc skoro jest nagłówek to blog jest warty polecenia.



Tak... Teraz ma 17 obserwatorow, i 4738 wejsc..WoW....
Ale i tak dobrze mi poszlo *.*


Nie mam czasu, ale piszcie o czym moge pisac :PP

Aliciaa.

1 komentarz:

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy